Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه کتاب «راندن برای شاد کردن»، «سلطان جدید» و «رقص قدرت» در حوزه‌های موفقیت و روان‌شناسی و تاریخ و اجتماعی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده‌اند.

راندن برای شاد کردن

کتاب «راندن برای شاد کردن» با زیرعنوان (ارائه تجربه مشتری در سطح جهانی به شیوه مرسدس بنز) نوشته جوزف میشلی و با ترجمه سعید جعفری و مهدی خیرالهی به تازگی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب دو هدف اصلی را دنبال می‌کند. نخست اینکه از چشم‌انداز راهبردی، برنامه‌ریزی ماهرانه و موانع در طول سفر چندساله مرسدس بنز به شما دید درونی انحصاری بدهد. افزون بر این، این کتاب نقشه راهی را ارائه می‌کند که شما می‌توانید از آن به منظور هدایت گروه و تجارت خود به‌سوی فرهنگ وسواس در مورد مشتری و ارائه‌دهنده تجربه‌های نوآورانه مشتری بهره ببرید.

«راندن برای شاد کردن»  داستان رهبران شرکتی افسانه‌ای است که تشخیص دادند تعاملات فروش و خدمات‌رسانی‌شان به مشتریان، با کیفیت طراحی محصولات شرکت مطابقت ندارند؛ داستان دگرگونی‌ها و اقداماتی که صورت گرفتند تا برندی افسانه‌ای را در مسیر توجه واقعی به مشتری قرار دهند. این داستان جسارت در آرمان، تغییر شدید فرهنگی، رشد فروش پایدار و اصلاحات سنجش‌پذیر و شایسته تجارب مشتری‌هاست. مهم‌ترین نکته اینکه، این داستان شما را راهنمایی می‌کند که چگونه در تمام سازمان و برای مشتریانتان شادی ایجاد کنید.

درواقع «راندن برای شاد کردن» نوشته شد تا نشان دهد چگونه رهبران مرسدس بنز تلاش کردند شرکت را به ارائه‌دهنده تجربه‌ای تبدیل کنند که اگر بهتر از برندهای اسطوره‌ای خدمات‌رسانی نبود، اما هم‌تراز آنان بود. این کتاب بدین منظور دو هدف اصلی را دنبال می‌کند. نخست اینکه از چشم‌انداز راهبردی، برنامه‌ریزی ماهرانه و موانع در طول سفر چندساله مرسدس بنز به شما دید درونی انحصاری بدهد. افزون بر این، این کتاب نقشه راهی را ارائه می‌کند که شما می‌توانید از آن به منظور هدایت گروه و تجارت خود به‌سوی فرهنگ وسواس در مورد مشتری و ارائه‌دهنده تجربه‌های نوآورانه مشتری بهره ببرید.

پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم:

«رهاورد جوزف میشلی (نویسذده) از پژوهش پیرامون مرسدس بنز آمریکا، ارائه راهکارهای نوآورانه درباره افرادمحوری و نیز مشتری‌نوازی است. استن کانن با به دست گرفتن سکان هدایت مرسدس بنز آمریکا، تمام تلاش خود و گروه رهبری‌اش را صرف محقق ساختن شعار «بهترین یا هیچ چیز» کرد. این برند افسانه‌ای با آموزش مناسب کارمندان شرکت و نمایندگی‌های فروش مرسدس بنز آمریکا، اعطای قدرت به آن‌ها برای انجام کارهای خلاقانه به منظور خشنور کردن مشتریان و ارزیابی‌های مستمر و دریافت بازخورد از مشتریان، به سطح متعالی مشتری‌نوازی نائل شده است و کارمندان این شرکت نیز در یکی از بهترین اماکن کاری مشغول انجام وظایف هستند.»

کتاب «راندن برای شاد کردن» نوشته جوزف میشلی و با ترجمه سعید جعفری و مهدی خیرالهی در ۳۰۸ صفحه و به قیمکت ۲۷۹۰۰ تومان توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده‌ است.

سلطان جدید

کتاب «سلطان جدید» نوشته سونر کاگابتای با ترجمه مهدی قراچه‌داغی به تازگی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده‌ است.

در این کتاب راهکارها و روش‌های رجب طیب اردوغان شهردار سابق استانبول، نخست وزیر سابق و رییس جمهور فعلی ترکیه برای رشد و توسعه کشور ترکیه را می‌آموزیم. با اشتباهات او آشنا می‌شویم و مسیر مدیریت او را بیشتر کشف می‌کنیم.

ناشر نیز در توضیحی تاریخی از چگونگی رسیدن اردوغان به ریاست‌جمهوری در ترکیه نوشته است:

«اردوغان در سال ۱۹۵۴ در یک خانواده طبقه کارگری به دنیا آمد. محل تولد او نزدیک به استانبول، بزرگ‌ترین مرز تجاری ترکیه بود. او شخصیتی پراگماتیک دارد، به بازرگانی گرایش دارد‌ و می‌خواهد مورد تأیید جهانی قرار بگیرد. در عین حال به عنوان یک سیاستمدار اسلام‌گرا، مخالف سکولارهای نخبه‌ای بود که در تمام قرن بیستم بر کشور او مسلط شده بودند. اردوغان بر پایتخت تاریخی عثمانی‌ها مسلط شد. او در سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸، شهردار استانبول بود و در سال ۲۰۰۲ در قالب بزرگ‌ترین حزب وارد پارلمان شد.

راه به قدرت رسیدن اردوغان هرگز آسان و هموار نبود. گروه سکولاریست‌ها تلاش کردند که جلو پیشرفت او را بگیرند. برای مثال در سال ۱۹۹۸ از شهرداری استانبول عزل شد. او را به سبب شعری که به زعم قاضی تنفر مذهبی را به نمایش می‌گذاشت، به زندان انداختند. اردوغان سال قبل در یک سخنرانی گفته بود که مساجد سنگرهای ما و مؤمنان سربازان ما هستند. گرچه زندان ده ماهه او به چهار ماه تخفیف یافت، اما زندانی شدن از ماه مارس تا ژوئیه ۱۹۹۹، او را از شرکت در سیاست محروم کرد و البته این به زندان رفتن بر قدرت او افزود. جالب اینجاست که تلاش سیستم سکولاریست ترکیه برای از میان برداشتن اردوغان در پایان به او یاری رساند.

شرایط ترکیه به اردوغان کمک کرد تا در انتخابات پارلمانی نوامبر ۲۰۰۲ به قدرت برسد. اما حتی در این زمان ماجرا به پایان نرسید. حکومت ترکیه به این نتیجه رسید که نخست‌وزیر باید عضو پارلمان باشد و اردوغان که در انتخابات سال ۲۰۰۲ نتوانسته بود به دلیل محرومیت سیاسی ۱۹۹۸ وارد پارلمان شود، نتوانست به مقام نخست‌وزیری برسد، هر چند حزب او در انتخابات پیروز شده بود. اما در سال ۲۰۰۳ او توانست اجازه بگیرد که در انتخابات شرکت کند. اردوغان به عضویت پارلمان درآمد و در ۱۴ مارس همان سال به مقام نخست‌وزیری ترکیه رسید.

بعد از سال ۲۰۰۳ اردوغان سه دوره نخست‌وزیر ترکیه بود. او در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ هم انتخابات را برد. اردوغان در سال ۲۰۱۴ در انتخابات دیگری پیروز شد و این‌بار به مقام ریاست‌جمهوری و رئیس دولت رسید و همان مقامی را به‌دست آورد که زمانی کمال آتاترک، اولین رئیس‌جمهور ترکیه، داشت. کمال آتاترک، در سال ۱۹۲۳ پس از فروپاشی امپراتوری عثمانی به مقام ریاست‌جمهوری ترکیه رسید. بعد از سال ۲۰۱۴، اردوغان علاوه بر تصدی رئیس دولت، دولت و حزب عدالت و توسعه را به‌شدت کنترل کرده است. به عبارت دیگر می‌توان گفت که اردوغان قدرتمندترین شخصیت سیاسی ترکیه شده است.»

پشت جلد کتاب نیز آمده است:

«این کتاب حکایتی شجاعانه و بی‌طرف درباره رئیس‌جمهور ترکیه، رجب طیب اردوغان است. سونر کاگابتای توضیح داده است که چگونه سلطان جدید یم ترکیه موفق و مدرن را پایه‌گذاری کرد. او در عین حال توضیح می‌دهد چگونه این شخصیت مستبد و ضد لیبرال به موفقیت‌های خود لطمه زد و دموکراسی را از بین برد. ترکیه هم‌اکنون در چهارراهی قرار گرفته است و کاگابتای سعی می‌کند راه درست را به او نشان دهد. کسی تاکنون اردوغان را چنین کامل معرفی نکرده است.»

کتاب «سلطان جدید» نوشته سونر کاگابتای با ترجمه مهدی قراچه‌داغی در ۲۳۹ صفحه و به قیمت ۲۱۹۰۰ تومان توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده‌ است.

رقص قدرت

کتاب «رقص قدرت» نوشته سوزان گرگ با ترجمه نفیسه معتکف به تازگی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده‌ است.

 این کتاب داستان سیروسلوک دکتر گرگ به دنیاى شمن‌هاست؛ دنیایى که با دنیاى او و برداشتش از آن تفاوتى کلى داشت. اگر براى شما هم در مورد برداشتى که از دنیا دارید سؤالى پیش آمده است، مى‌توانید راه ناوال را، که جهشى کمیتى به سوى آزادى شخصى است، در پیش گیرید. آیا مى‌دانستید که شما موجودى کامل هستید؟ شما همیشه آزاد بوده‌اید، اما این را فراموش کرده‌اید. مهم است که وضعیت حقیقى خود را به عنوان فردى معنوى و شادمان به یاد آورید و واقعیت وجودی خود را دریابید.

در صفحه ابتدایی کتاب آمده است: میگوئل، سرخ‌پوستى مکزیکى که دکتر سوزان گرگ نزد وى تعلیم مى‌دید، به او گفته بود: «آزادى یعنى انسان قادر باشد هر آنچه را مى‌خواهد به دست آورد، اما براى نیل به این هدف باید سفرى آغاز کنى که راه و روش زندگى واقعى‌ات را به‌طور کامل دگرگون کند.»

پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم:

«ما هیج چیز را آن‌گونه که هست نمی‌بینیم، بلکه همه‌چیز را همان‌گونه که می‌خواهیم می‌بینیم. ذهن ما به هر دری می‌زند تا مانع هرگونه تغییر و تحولی در وجودمان شود.

این کتاب سیر و سفر معنوی زنی را به تصویر می‌کشد که با قدم گذاشتن در این راه به کشمکش‌های درونی‌اش غلبه کرد و با به دست آوردن اقتدار شخصی‌اش به چنان آرامشی دست یافت که کمکش کرد به هرآنچه می‌خواهد دست یابد.

این کتابی است الهام‌بخش برای هرکسی که بخواهد به خواسته‌هایش دست یابد.»

کتاب «رقص قدرت» نوشته سوزان گرگ با ترجمه نفیسه معتکف در ۲۴۵ صفحه و به قیمت ۲۱۹۰۰ تومان توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده‌ است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتشارات نسل نواندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد

رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به اینکه جنگ غزه تهدیدی برای تمام منطقه است گفت که روابط تجاری کشورش با رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان که به آنکارا سفر کرده است گفت: نسبت به افزایش فعالیت جریان‌های تندرو در غرب احساس نگرانی می کنیم و از مقامات آلمان انتظار داریم که اقدامات بیشتری علیه گروه‌های تروریستی اتخاذ کنند. ما از مقامات آلمانی در مبارزه با تروریسم انتظار حمایت و همبستگی بیشتری داریم.

طبق گزارش الجزیره، وی تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد ظلمی است که شبیه ندارد و نتانیاهو امنیت تمام منطقه از جمله مردم خود را تهدید می‌کند و از این طریق می‌خواهد عمر سیاسی خود را طولانی‌تر کند. تنش‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات منطقه بود. نباید جنایت‌هایی که اسرائیل در نوار غزه مرتکب شد را نادیده گرفت.

اردوغان همچنین گفت: برای حفظ روابط تجاری با اسرائیل تلاش نمی‌کنیم و این امر پایان یافت. نوار غزه درحال از بین رفتن است درحالی که غربی‌ها در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. در مساله تبادل اسرا تلاش می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه توافقی حاصل شود.

رئیس جمهور آلمان مدعی شد که اگر حمله حماس در هفتم اکتبر نبود جنگ کنونی غزه رخ نمی‌داد. او گفت: برای کاهش بحران انسانی در نوار غزه تلاش می‌کنیم. بدون ایجاد چشم‌انداز سیاسی بلند مدت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل از امنیت برخودار نخواهد شد.

رئیس‌جمهور آلمان با بیان اینکه برای گسترش روابط با آنکارا تلاش می کنیم خاطرنشان کرد: در بسیاری از پرونده‌های خاورمیانه با ترکیه توافق‌نظر نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است