Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:03:43 GMT

مراجعه 6363 نفر به اورژانس‌ها در ایام عید

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۶۱۷۴

مراجعه 6363 نفر به اورژانس‌ها در ایام عید

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، براساس این گزارش، عملکرد روز ششم فروردین ماه دبیرخانه ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه فوریت های پزشکی شامل: بازدید فوریتها 18 مورد ،تعداد تصادفات شهری 7 مورد، حوادث و تصادف جاده ای 16 مورد، تعداد تماس با 115 1830 مورد، مأموریت فوریتها شهری 70 مورد، مأموریت فوریتها جاده ای 48 و مراجعه به کمپ سلامت و ایستگاه سلامت 88 مورد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برپایه این گزارش، از فعالیت های این ستاد در حوزه درمان می توان به 1051 مورد بستری در بیمارستانها، 6363 مراجعه به اورژانسها، بستری جدید 579 مورد، موارد احیا 7 مورد، مرگ و میر 1 مورد، اعزام 26 مورد، اعمال جراحی اورژانسی 55 و بازدید درمان 27 مورد اشاره کرد. 

براساس این گزارش، دیگر اقدامات ستاد سلامت نوروزی کردستان در حوزه بهداشتی شامل: بازرسی بهداشت محیطی انجام شده از کلیه مراکز، اماکن، مراکز اسکان موقت، سامانه آبرسانی و اماکن عمومی 18027 مورد، 215 بازدید از مراکز و اماکن بین راهی، 139 مورد بازرسی مشترک با سایر ادارات و سازمان های مرتبط، تعداد مراکز و اماکن متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی 78 مورد، کل اخطاریه های صادره ناشی از تخلف بهداشتی بحرانی و غیر بحرانی 672 مورد، مراکز و اماکن متخلف بهداشتی تعطیل شده 23 مورد، تعداد نمونه برداری مواد غذایی از سطح عرضه 389 مورد، موارد سنجش عوامل محیطی با تجهیزات پرتابل بازرسی 4981 مورد، موارد کلرسنجی انجام شده 21589 مورد و میزان مواد غذایی معدومی 50669 کیلو گرم بوده است.

همچنین 28 بازدید از داروخانه ها نیز از دیگر اقدامات ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه غذا و دارو می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام عید جاده دانشگاه علوم پزشکی سلامت مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود: طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

حسینی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس به ویژه حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

کد خبر 6094216

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند