Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@00:40:56 GMT

عنوان سومی حافظ روشندل در مسابقات بین‌المللی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۶۴۱۳

عنوان سومی حافظ روشندل در مسابقات بین‌المللی

به گزارش جام نیوز، مریم شفیعی  روشندل و حافظ کل قرآن و نماینده کشورمان که در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن ویژه بانوان موفق به کسب رتبه سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم شده است، بامداد امروز وارد کشورمان  شد.

 

وی در گفتگویی مسابقات بین المللی اردن را راحت‌تر از مسابقات سراسری قرآن کشورمان  دانست و اظهار کرد: در مسابقات کشوری رقابتی سخت بین متسابقین در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن وضعیت داوری مسابقات بین المللی اردن را نامناسب توصیف کرد و گفت: با همکاری سفارت ایران در اردن قوانین مسابقات برای ما ترجمه شد درحالیکه تا روز مسابقات قوانین برای ما ترجمه نشده بود.

 

شفیعی که به کودکان و علاقه‌مندان به قرآن کریم به‌صورت مجازی آموزش می‌دهد، تصریح کرد: باید بستری برای روشندلان فراهم شود تا اگر این عزیزان علاقه‌ای به حفظ قرآن دارند با برگزاری کلاس علاقه و انگیزه پیدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان قرآنی باید برای متسابقینی که به مسابقات بین المللی اعزام می شوند، قبل از مسابقات کلاسی برگزار کنند تا با آنها با آمادگی وارد مسابقات شوند.

 

نماینده کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن درباره فرآیند حفظ قرآن توسط خودش گفت: ابتدا در 5 سالگی سرودهای زیادی را حفظ و زمزمه می‌کردم و با ورودم به دبستان به حفظ قرآن روی آوردم؛ از سوره‌های کوچک شروع کردم و بدون استاد در خانه همراه با ضبط صوت و نوارهای حفظ قرآن را ادامه دادم.

 

شفیعی یاداور شد: ابتدا حفظم مداوم نبود و تا دوران پیش‌دانشگاهی 15 جزء را حفظ کردم و با ورود به دوره پیش‌دانشگاهی به‌صورت مداوم  کمتر از یک سال توانستم حفظ قرآن را به اتمام برسانم.

 

در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن نمایندگان کشورهای الجزایر، اندونزی، ایران، مصر و عربستان، مقام اول تا پنجم را در این مسابقات کسب کردند و در مراسم اختتامیه از آنان تجلیل به عمل آمد.

 

مسابقات قرآن کشور اردن ویژه بانوان از روز ۲۸ اسفند ماه طی مراسمی آغاز و در تاریخ ۴ فروردین ماه پس از مراسم اختتامیه، پایان یافت.

 

همچنین مراسم استقبال از مریم شفیعی در زادگاه این بانو در ایلام برگزار می‌شود.

 

مهر

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آموزش تهران اردن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • وزیر خارجه اردن: حماس آتش جنگ غزه را روشن نکرد