Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان بنادر؛ محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه بازدید از اسکله محمد عامری در بوشهر، اظهار کرد:سفارش ساخت شناور آتشخوار از همان ابتدا که اسکله ها تجهیز می شوند باید داده شود. به هر ترتیب ساخت آنها زمان بر است و برای آنکه بتوان همه بنادر را به این نوع شناور تجهیز کرد، ضروری است که با سرعت پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در استان بوشهر به عنوان یکی از استان‌های ساحلی به تازگی بنادر دیر و کنگان به شناور آتشخوار تجهیز شدند که با تجهیز بندرهای محمد عامری و بوالخیر شمار شناورهای آتشخوار این استان به ۸ شناور افزایش پیدا می کند.

راستاد یادآور شد: پروژه لایروبی بندر محمد عامری نیز در دستورکار قرار گرفته است و بزودی با انتخاب سرمایه گذار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی گفت: در ارتباط با شناورهای تفریحی تدابیر لازم برای تغییر موقت کاربری آنها مشخص شده است، بنابراین تا زمانیکه گردشگر نیست و امکان فعالیت آنها در زمینه تورهای دریایی وجود ندارد، می توانند از شناورهای خود استفاده تجاری داشته باشند.

انتهای پیام/ 

پروژه لایروبی بندر محمد عامری به زودی آغاز می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر کشتیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش در دیدار با وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با اشاره به اینکه بسیاری از توافقات گذشته میان دو کشور هنوز اجرایی نشده است افزود: در همکاری دو جانبه میان دو کشور بخش بنادر مورد تاکید ایران است تا برای دپوی کالا یک مرکز لجستیک و یا انبار از بنادر ایران در اختیار کوبا قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: بنادر ایران برای تردد دریایی از ظرفیت مناسبی برخوردار است که می‌تواند یک پیوند خواهر خواندگی میان دو کشور ایجاد شود و می‌توانیم کمیسیون مشترک نیز برای این مقوله داشته باشیم.
بذرپاش افزود: در حوزه هوایی نیز ایران آمادگی دارد در زمینه تعمیرات هواپیما همکاری‌های لازم را با این کشور داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین به مقام کوبایی پیشنهاد کرد در بخش ریلی از ظرفیت شرکت‌های ایرانی همانند واگن پارس و مپنا برای ساخت و تعمیرات لوکوموتیو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد