Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:23:33 GMT

وقوع 13 سانحه رانندگی در محورهای استان سمنان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۴۷۶۸۱

وقوع 13 سانحه رانندگی در محورهای استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش سانحه جرحی، شش حادثه خسارتی و یک تصادف فوتی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است گفت : در مجموع این حوادث ۱۳ نفر مجروح شدند.

وی بابیان اینکه بیشترین حوادث رانندگی در استان سمنان را عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی به خود اختصاص می‌دهد افزود: ساعت۱۴:۳۰ روز گذشته واژگونی تیبا در کیلومتر ۱۵۷ محور شاهرود - طرود به علت عدم توجه به جلو فوت یک مرد ۷۰ ساله و مجروح شدن سه نفر را در برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تصریح کرد : با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان در آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

ترافیک روان در محورهای استان سمنان

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان سمنان روان و عادی است و از مسافران تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئن در جاده‌ها تردد کنند.

خسروجردی اضافه کرد: اندکی صبر و تحمل و پرهیز از عجله و شتاب و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند خاطره سفر را لذت‌بخش‌تر کند بنابراین از مسافران نوروزی تقاضا داریم ضمن استراحت در اقامتگاه‌های منظور شده و استفاده از جاذبه‌های دیدنی با هوشیاری به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام / ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث وضعیت راه ها نوروز 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا مرزن آباد و حدفاصل ماسال تا سیاه بیشه،محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، وانا ، گزنک ، رینه ، پیست آبعلی و رودهن و  محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، شور آب ، فیروزکوه و دماوند گزارش شده است‌.

وی افزود:ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین سو ، آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد ، جاجرود و پل اتوبان بابایی ترافیک سنگین  گزارش شده است‌.

او اظهار کرد:ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده محمدیه وحدفاصل کردان تا حصارک و حدفاصل حصارک تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده شهر پرند و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل نسیم شهر تا فیروزبهرام را شاهد هستیم. 

محرابی نیا  تاکید کرد:ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل قم تا چشمه شور و حدفاصل شهرک صنعتی شمس آباد تا بهشت زهرا گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن