Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهلی نو-ایرنا- فعال اجتماعی و سیاسی هند، نقش ایران در پیروزی بر گروه های تروریستی در سوریه و عراق را بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: در حالیکه به دلیل اقدامات نابخردانه سعودی ها، مردم بی گناه زیادی در منطقه خاورمیانه کشته شده اند، اما ایران با اتخاذ سیاست های اصولی با تروریسم مبارزه کرده است.

جاوید اقبال خان که در عرصه فعالیت سازمان های مردم نهاد هند نام آشناست، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت : ایران همچنین نقش بسیار مهم و بزرگی در خنثی کردن اقدامات ضد ملی و ضد اجتماعی در سایر کشور ها داشته و همواره به ملت های اسلامی و غیر اسلامی بسیار کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سیاست های غلط مقامات ارشد برخی کشورهای منطقه در تامین مالی و ارائه حمایت های بی دریغ از گروه های تروریستی گفت: کشورهایی مانند عربستان بدون توجه به نتایج اقدامات خود از گروه های مختلف تروریستی حمایت مالی به عمل می آورند.
این فعال سیاسی هندی در خصوص تفاوت نقش ایران و آمریکا در مبارزه با تروریسم تاکید کرد: آمریکا در مبارزه خود با تروریسم صداقت ندارد و به وظایف خود عمل نمی کند. آمریکا باید مانند ایران صادقانه با تروریسم مبارزه کند و این چالش را کنترل کند.
وی افزود: ایران به دنبال برقراری صلح میان انسان ها است. همه کشور ها باید از ایران در مبارزه با تروریسم حمایت کنند و از این کشور درس بگیرند. ایران همیشه به صلح و انسانیت و همزیستی میان کشور ها اعتقاد داشته است.
اقبال خان در خصوص نقش ایران در جلوگیری از گسترش تروریسم در جهان گفت: امروز بخش های زیادی از جهان تحت تاثیر تروریسم قرار گرفته است اما به دلیل نقش ایران، از توسعه لجام گسیخته تروریسم در قاره های دیگر از جمله اروپا جلوگیری شده است.
آساق**267**1424**1144

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران ايران عليه تروريسم تروريسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی

محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیرو‌های امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

دیگر خبرها

  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • پولشویی