Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:43:27 GMT

حمایت از کالای ایرانی به‌ منزله اتکاء به خود است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۱۵۲۶

حمایت از کالای ایرانی به‌ منزله اتکاء به خود است

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی به‌ منزله اتکاء به خود است، گفت: محقق کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا از ماموریت های مهم مرزبانی به شمار می آید.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری " مدظله العالی"  سکاندار و معمار نظام و انقلاب هستند و ما مطیع ایشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی به‌منزله اتکاء به خود است، خاطرنشان کرد: تولید، صادرات، مصرف درست و هدفمند از مولفه های حمایت از کالای ایرانی به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان نیز همچون مردم از محصولات و کالای ایرانی استفاده می کنند، گفت: مرزبانی در نقطه صفر مرزی وظیفه سنگینی برعهده دارد، به گونه ای که مبازره با قاچاق کالا یکی از ماموریت های اساسی آن به شمار می آید.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: محقق کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا از ماموریت های مهم مرزبانی به شمار می آید؛ تعامل و هماهنگی دستگاه ها، لازمه مبارزه با قاچاق است که خوشبختانه این هماهنگی‌ها انجام شده و از سوی دیگر بایستی ضعف‌های موجود نیز رفع شود تا دیگر شاهد پدیده شوم قاچاق در کشور نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی