Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تفسیر جالبی از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد دارد.

به گزارش وبسایت نود، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بسیار خوشحالم که سال 97 را در شهری آغاز می‌کنم که خاطرات زیادی از آن دارم به خصوص اینکه این شهر در تدارک پروژه تبریز 2018 است (تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری در کشورهای اسلامی انتخاب شده است) احساس خوشایندی در تبریز دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خاطرات خوبی پشت سر گذاشتیم. گسترش فولاد با زحمات آقای زنوزی (مالک باشگاه) به بهترین باشگاه بخش خصوصی تبدیل شده است. این باشگاه از لحاظ سخت‌افزاری شرایط خوبی دارد و یک باشگاه حرفه‌ای محسوب می‌شود. این مسابقه قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی صنعت نفت با اشاره به شرایط خوب تیمش برای دیدار فردا گفت: ما به جز زبیر نیک‌نفس که از ناحیه مُچ پا دچار مصدومیت شده است، غایبی نداریم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. از مجموعه گسترش فولاد و فیروز کریمی شناخت کاملی داریم و فردا یک بازی تاکتیکی در زمین مشاهده می‌کنید. مثل همیشه به دنبال بازی خوب و تماشاگرپسند هستیم و فکر می‌کنم بازی خوبی از آب درمی‌آید.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که کار کردن در آبادان چه فرقی با تبریز دارد، خاطرنشان کرد: فوتبال آبادان پُرشور است و تماشاگران بسیار بسیار باهیجانی دارد. ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که تماشاگران ما، ورزشگاه را پُر می‌کنند. با حضور در آبادان، خاطرات سال‌های اول حضور در تراکتورسازی برای من زنده شد. با حمایت مردم آبادان، نتایج خوبی کسب کردیم و مردم هم از این نتایج راضی هستند. مؤید این مطلب، حضور پُرشور تماشاگران است که جای خالی در ورزشگاه باقی نمی‌گذارند. رضایت آنها جلب شده و تیم به انتظارات من، جامه عمل پوشانیده است.

وی با بیان اینکه تیمش از ابتدای لیگ برتر جزو 8،7 تیم بالای جدول بوده است، تصریح کرد: اگر در جام حذفی اتفاقات بازی با استقلال رخ نمی‌داد، عملکرد بهتری در این رقابت‌ها داشتیم. شرایط کاری و نحوه بازی تیم قابل قبول است. صنعت نفت تیمی نوپاست و سال دوم پس از صعود به لیگ برتر را می‌گذراند. خدا را شکر این تیم ثبات لازم را داشت. مردم از تیم راضی هستند و همین باعث رضایت من شده است.

سرمربی صنعت نفت در خصوص اینکه این تیم را از انتهای جدول به سطحی رسانده که برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کند و اینکه نفتی‌ها از لحاط مالکیت توپ، چهارمین تیم برتر ایران هستند، اظهار داشت: اول از همه اینها از لطف خدا بوده است. از شما تشکر می‌کنم که از تبریز هم پیگیر صنعت نفت هستید. ما پس از پرسپولیس، استقلال و سپاهان از لحاظ مالکیت توپ، در رده چهارم هستیم و این، بازی هدفمند و باکیفیت تیم ما را نشان می‌دهد. استادیوم آبادان پُرتماشاگر و هیجان سکوها به زمین منتقل می‌شود و به مربی هیجان مضاعفی می‌دهد. خدا را شکر هفته به هفته بهتر شدیم و در جایگاه خوبی قرار داریم.

کمالوند با ابراز خشنودی دوباره از رضایت هواداران از صنعت نفت گفت: در تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند، به بازیکن و مربی هیجان زیادی وارد می‌شود و از این لحاظ، صنعت نفت به تراکتورسازی نزدیک است. ما راهی را که در تراکتورسازی رفتیم و این تیم به عنوان قطبی در فوتبال کشور معرفی شد، در صنعت نفت ادامه دادیم و امیدواریم تیم باقدمت صنعت نفت را بتوانیم به قدرت بلامنازعی تبدیل کنیم. هر چقدر که تیم‌هایی که جایگاه مردمی دارند قوی‌تر باشند،‌ فوتبال ما قوی‌تر خواهد بود. تماشاگران امسال از مسابقات خیلی استقبال نکردند، اما در هر بازی ما 6،5 هزار هوادار پشت درهای ورزشگاه می‌ماند. صنعت نفت با تقویت بازیکنان، در سال آینده مانند تراکتورسازی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای پیروزی به تبریز آمده یا به کسب یک امتیاز رضایت خواهد داد، تصریح کرد: نمی‌دانم فردا تکلیف ما چیست و در خانه خود بازی می‌کنیم یا خارج از خانه. باید حواسم باشد که به اشتباه به رختکن تیم میزبان نروم (با خنده)! خاطرات زیادی از تبریز و رفاقت نزدیکی با باشگاه گسترش فولاد دارم. صرف نظر از نتیجه مسابقه، امیدوارم فردا بازی جذابی را ببینیم و هر کسی که بازی را تماشا کند، خوشش بیاید. فکر می‌کنم فردا باد و طوفان در تبریز خواهیم داشت اما به خاطر زمین خوب گسترش فولاد،‌ اثری در بازی نخواهد داشت. فیروز کریمی هم به گردن من حق استادی دارد و می‌دانم او هم به دنبال ارائه بازی جذاب است. اگر شرایط مناسب باشد، فردا بازی خوبی مشاهده می‌کنیم، اما نتیجه دست خداست.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی گسترش فولاد صنعت نفت آبادان فراز کمالوند جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است، اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.  

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم. 

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است، گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!