Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از وب سایت phonearena، روزی که سرویس آنلاین و ماهواره نقشه یاب گوگل یا گوگل مپ آغاز بکار کرد، تنها زبانی که از آن پشتیبانی می کرد، زبان انگلیسی بود اما اندکی پس از محبوبیت و استقبال کاربران سایر زبان ها و ملیت های مختلف از آن، اندک اندک پشتیبانی از دیگر زبان ههای دنیا را نیز به قابلیت های این اپلیکیشن دوست داشتنی و کاربردی اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما حالا گوگل به تازگی اعلام کرده است که با بروزرسانی این سرویس ۳۹ زبان دیگر در جهان نیز پشتیبانی خواهند شد و کاربران کشورهایی که به زبان های مذکور سخن می گویند، به راحتی قادر خواهند بود نام مسیرها، خیابان و بزرگراهها را به زبان خود بخوانند و بیابند.

گوگل با انتشار فهرست زیر، به میلیون ها کاربر در جهان این نوید را داده است تا با استفاده از زبان مادری خود به گشتن و یافتن مسیرهای مورد نظر خود در گوگل مپ بپردازند.

آفریکانس

آلبانی

فارسی

آذربایجانی

ارمنی

بوسنیایی

کرواتی

چکی

دانمارکی

فنلاندی

فیلیپینی

عبری

اندونزیایی

قزاقی

مالایایی

رومانیایی

نروژی

صربی

ایسلندی

اوکراینی

ازبکی

ترکی

سوئدی

و غیره

همانطور که مشاهده می کنید در این فهرست، نام زبان فارسی نیز آمده است و کاربران ایرانی و فارسی زبان در سراسر جهان قادر خواهند به زبان مادری خود به جستجو در گوگل مپ بپردازند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 96 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • شاعری که براساس دانش ادبی شعر نسروده!