Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرابلی تاکید می کند تا زمانی که میلان و جیجو بخواهند به همکاری ادامه دهند، مینو رایولا نمی تواند کاری انجام دهد.

طرفداری- ماسیمو میرابلی، مدیر ورزشی باشگاه میلان در مصاحبه ای مفصل با میلان نیوز، در خصوص شرایط سوسو، تمدید قرارداد رومانیولی و گتوزو و بحث های پیش آمده در خصوص وضعیت مدیریت میلان صحبت کرد که می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می خواهیم برای سال های زیادی، رومانیولی را در اختیار داشته باشیم و در حال صحبت با ایجنت او هستیم. به تمام بازیکنان در این راه طولانی اعتماد داریم. سوسو هم وضعش چنین است. به یاد بیاورید که ما میلان هستیم. همه بازیکنانم جهان با کمال میل می خواهند برای ما بازی کنند. می خواهیم سوسو را نگه داریم، اما باید او هم چنین خواسته ای داشته باشد. 

اگر سوسو یا هر بازیکن دیگری دیگر نخواهد پیراهن روسونری را برتن کند، به تمام پیشنهادها فکر خواهیم کرد. بندفسخ قرارداد سوسو به ما بستگی ندارد. من مخالف بندجدایی هستم، اما ایجنت او این را خواست و ماهم پذیرفتیم. اگر او می خواهد برود، پس مشکلی نداریم. باز هم تکرار می کنم، تمام بازیکنان دوست دارند در میلان بازی کنند. 

وضعیت کالینیچ؟ درست است که به مشکل خورده، اما گتوزو یکی از تحسین کنندگان اوست. هیچ اتفاقی رخ نداده، فقط گتوزو می خواهد همه با تمام توان تمرین کنند. در غیر اینصورت کمی ناملایمتی از خود نشان می دهد. به شما اطمینان می دهم کالینیچ یکی از بازیکنانی است که گتوزو بیشتر از همه تحسینش می کند. 

میرابلی در ادامه افزود:

حس می کنیم بوناونتورا برای سالیان سال در کنار ما خواهد بود. هنوز در مورد تمدید قرارداد او که تا 2020 اعتبار دارد صحبت نکرده ایم، اما به زودی در آرامش اینکار انجام خواهد گرفت.  

دیپای و کی؟  در حال حاضر بازیکنان زیادی را زیر نظر داریم، اما هنوز خیلی زود است که در این باره بخواهیم حرف بزنیم. کاملا بر روی بخش پایانی فصل تمرکز کرده ایم. بعد از اتمام بازی ها، می توانیم به نقل و انتقالات هم فکر کنیم. کونتی؟ متاسف هستیم. او بازیکن مهمی است. او پسر خارق العاده ای هم است، اما خب این هم بخشی از فوتبال به شمار می آید. او اولین خرید فصل بعد ما محسوب می شود. دوناروما؟ تا زمانی که میلان و خود بازیکن نخواهند، او غیرقابل فروش خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی