Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@03:47:08 GMT

فعالیت جهادی جوانان مصداق آتش به اختیار است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۵۲۸۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اندیمشک، شب گذشته آئین افتتاح یک مدرسه چند کلاسه در بخش اندیکا در اندیمشک با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

ساخت این مدرسه توسط نیروهای جوان جهادگر اعزام شده به استان خوزستان انجام شد.

سردار سید محمد باقرزاده در رابطه با اقدامات جهادی این جهادگران در اندیمشک، اظهار کرد: فعالیت‌های جهادی توسط جهادگران و جوانان در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و درمانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که دستگاه‌های سیستم‌رسان در بخش‌های عمرانی، درمانی و... خوب به وظایف خود عمل نکنند، جوانان در اقدامی آتش به اختیار مشغول فعالیت می‌شوند و حرکت جهادی جوانان مصداق آتش به اختیار است.

فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کار جهادی علاوه بر خوزستان در استان‌های دیگر نیز در حال انجام است و باید از این حرکت‌ها حمایت شود.

وی عنوان کرد: فعالیت جهادی جوانان به عنوان ورود به قلمرو انبیاء تحت عنوان دلسوزی است و این حرکت‌ها الگوی خوبی برای جوانان به حساب می‌آید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • پاشنه و یک تمرین ساده برای داشتن پاهایی قوی و سالم/ روش انجام حرکت، فواید و تغییرات مورد انتظار (+فیلم)
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • زنی که کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد