Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:23:35 GMT

خوزستانیها یک هزار و 400 تن میوه نوروزی خریدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۶۱۷۰

خوزستانیها یک هزار و 400 تن میوه نوروزی خریدند

اهواز-ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: یک هزار و 412 تن و 778 کیلوگرم سیب و پرتقال از 28 اسفند تاکنون به صورت خالص و با قیمت مصوب در استان توزیع شده است.

کیخسرو چنگلوایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سهمیه میوه نوروزی استان 2 هزار تن پرتقال و 500 تن سیب بود که تاکنون بیش از 918تن پرتقال و بیش از 494 تن سیب از سوی مردم خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در آستانه تعطیلات 170 مرکز عرضه میوه به نرخ مصوب در شهرهای خوزستان فعال شد که تا پایان نیمه نخست فروردین به توزیع میوه نوروزی ادامه می دهند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان یادآور شد: 50 مرکز توزیع میوه نوروزی در کلانشهر اهواز و 150 مرکز در شهرستان های استان فعال بوده که بازرسی از آن ها به صورت روزانه صورت می گیرد.
وی افزود: امسال برای نظم و نظارت بیشتر، به پیشنهاد سازمان صنعت، معدن و تجارت، 40 مغازه در نظر گرفته و توزیع میوه های نوروزی به آن ها داده شد.
چنگلوایی با بیان این که فروش میوه های نوروزی با 15 درصد زیر قیمت بازار صورت می گیرد، یادآور شد: در حال حاضر پرتقال تامسون شمال که با قیمیت 15 هزار ریال به فروش می رسید، به اتمام رسیده و توزیع پرتقال والنسیا با قیمت تمام شده 26 هزار ریال آغاز شده است.
گفتنی است سال گذشته حدود یک هزار و 500 تن پرتقال و 500 تن سیب شمال در استان توزیع شد که به دلیل سرمازدگی میوه ها در پارسال، هزار تن پرتقال تامسون وارد شد.
7148

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جهاد كشاورزي ميوه نوروزي خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر محمدرضا نوروزی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود:­ بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری­ شایع‌ترین بیماری های­ مردان در سنین بالا هست و بسیاری از خانم‌ها در سنین­ ­میانسالی و کهنسالی تجربیاتی از مشکلات ادراری را دارند. وی گفت: بسیاری­ اختلالات باروری و ناباروری به مشکلات اورولوژی مرتبط می‌شود.دکتر نوروزی ادامه داد:­ کشور­ما در چندین حوزه پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است مانند­ناباروری مردان. وی افزود: در زمینه درمان و تحقیق در رابطه با سلول‌های بنیادی پیشرفت داشته ایم. ­کشت سلول‌های بنیادی­ در زمینه درمان ناباروری­ در مورد آقایان و خانم‌ها پیشرفت‌های خوبی­ حاصل شده است.نوروزی افزود: ما همیشه نگران هستیم با توجه به آلودگی‌های محیطی و صوت و غذای فست فود و غیره، بیماری‌های بدخیم و سرطان‌ها افزایش یابد. ­وی گفت: برخی از­­بیماری‌های کلیوی جزء شایع‌ترین سرطان‌ها هستند. مانند­ سرطان پروستات مردان و سرطان‌های مثانه. وی اظهار کرد: در کشور­ ما درمان‌ها به سمت درمان‌های کمتر تهاجمی پیش می‌رود، ­ درمان‌هایی که فرد نیاز به اعمال جراحی باز نداشته باشد مانند­ استفاده از لیزر و­  مهندسی بافت.وی در پایان گفت:­ جامعه اورولوژی یک جامعه پویا، فعال و همدل هستش و یکی از بخش‌های خیلی خوب ما بخش اورولوژی و جراحی برای متخصصین خانم هستند که ما در دنیا بیشترین تعداد اورولوژیست خانم را نسبت به جمعیت در کشورمان داریم.بیست و هفتمین همایش اورولوژی ایران از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی