Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در دیدار با فرماندهی، نماینده ولی فقیه و جمعی از معاونان و پاسداران سپاه ناحیه دامغان که در محل دفتر ایشان برگزار شد ضمن تبریک ایام الله ماه رجب و فضائل ماه خدا با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان " حمایت از کالای ایرانی " این نام گذاری را گواهی بر اندیشه والا و نگاه تیزبینانه حضرت امام خامنه‌ای در ابعاد مختلف داخلی و خارجی دانست و اظهار داشت: عناوین سالها تنها نام و شعار نیست بلکه نقشه‌راهی حکیمانه برای ملت و دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: اقتصاد کشورما از گذشته تا به امروز به‌ویژه در سالهای اخیر از جهات مختلف ضربه خورده است که واردات بی رویه کالاهای خارجی غالباً مصرفی و در کنار آن عدم اقبال مردمی به خرید کالاهای داخلی و در نتیجه زیان ده شدن مراکز تولیدی و تعطیلی آنها، از آن جمله است.

وی قاچاق کالا را دیگر بلای گریبانگیر تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذار ایرانی با جان و دل و به امید تولید ثروت و اشتغال در راستای تولید کالا سرمایه گذاری می کند اما با عدم مقابله مؤثر با قاچاق کالا همان جنس با قیمتی ارزانتر وارد بازار می‌شود و تولید کننده داخلی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با بیان اینکه هر ایرانی باید با خرید کالای داخلی در حمایت از کار و تولید ایرانی نقش آفرین باشد، تصریح کرد: سپاه و بسیج می‌توانند با استفاده از گستره فعالیت بسیج در ادارات، محلات، دانشگاه‌ها و مدارس، شهرها و روستاها نقش مهمی در ترویج فرهنگ حمایت و استفاده از کالای ایرانی ایفا نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی به دنبال اصلاح فرهنگ کار، خرید و مصرف در جامعه بر مبنای سبک زندگی اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ عمومی بدل شود و هریک از ما با خرید، استفاده و حمایت از تولیدات صنعتی و کشاورزی، پوشاک و مواد غذایی و صنایع دستی منطقه خود گام‌هایی عملی در مسیر تحقق نام سال 97 برداریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار شاکری مسئول آستان قدس رضوی نمایندگی استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت با بیان اینکه کارگران موتور محرک اقتصاد و مایه افزایش بهره وری در کشور هستند گفت: در سال ۱۴۰۲ به حدود ۱۴۱ نفر تسهیلات اشتغالزایی اعطا شد و طی امسال هم تلاش داریم برای تسهیل گری در بخش اشتغال در مناطق محروم اشتغال پایدار ایجاد کنیم چرا که سرمایه‌های بشری و اجتماعی ما قشر کارگری هستند.

وی افزود: کارگر باید حمایت شود و برای این موضوع قوانین خاصی در دنیا و کشور ما هم ایجاد شده است لذا باید مسئولان هم برای این کار دغدغه داشته باشند تا در تامین معیشت دچار مشکل نشوند.

دیگر خبرها

  • احتمال عرضه داروی ایرانی SMA در خرداد
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود/تمام دریانوردان ایرانی هستند
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا