Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بابل گفت: امسال ۹۳ میلیارد تومان اعتبار بودجه به این شهرستان اختصاص یافت که لازم است مدیران با رایزنی برنامه‌ریزی درست جذبی حداکثری داشته باشند. به گزارش بلاغ به نقل از بابل‌نوین، قربانعلی ولی‌زاده‌بورا در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شعاری که مقام معظم رهبری برای امسال انتخاب کردند مانند چند سال گذشته رویکرد اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


              
وی افزود: خرید کالای ایرانی مهم‌ترین رکن در حمایت از تولیدات داخلی و سال‌هاست بر این مسئله تاکید می‌شود، این موضوع نیازمند حضور مسئولان و افراد جامعه خواهد بودو تا زمانی که  برای حمایت از تولیدات داخلی اقدام نشود، مطمئنا ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی ایجاد نخواهد شد زیرا امروز تنها راه برطرف شدن مشکلات بیکاری و اقتصادی "حمایت از کالای ایرانی" است.
              
فرماندار بابل ادامه داد: ملت، دولت، مسئولان و تولیدکنندگان باید همت خود را به کار گیرند و با نظارت درست‌و تعیین استانداردهای مناسب کالایی مطلوب تولید و در بازار توزیع کنند تا شاهد رونق  و رشد اقتصادی کشور باشیم.
            
این مسئول تصریح کرذ: در راستای تحقق شعار سال مدنظر داریم در بابل کارگروه "حمایت از کالای ایرانی" را تشکیل دهیم و در کنار کارگروه اشتغال به‌صورت ویژه ابعاد مختلف این امر را با مسئولان و صاحب‌نظران مورد بررسی قرار خواهیم داد.
             
ولی‌زاده‌بورا یادآور شد: در امر اشتغال، سال گذشته سهمیه ۴۸۴۶ نفر در سامانه وزارت کشور ثبت و در حوزه مشاغل خانگی 3 میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان اعتبار محقق شد، امسال نیز ۹۳ میلیارد تومان اعتبار بودجه به شهرستان بابل اختصاص یافت که لازم است مدیران با رایزنی برنامه‌ریزی درست جذبی حداکثری داشته باشند و امیدواریم در سال ۹۷ بتوانیم برای 4 هزار ۱۴۴ نفر اشتغال ایجاد کنیم.
                 
وی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر استاندار و بازدید ایشان از ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان شاهد رضایت ایشان بودیم البته نوروز امسال رشد ۵۳ درصدی حضور مسافر در بابل داشتیم و توانستیم برنامه‌های بومی محلی و آشنایی با فرهنگ و اداب و سنن خوبی را برگزار کنیم، با توجه به گرایش ویژه مردم نسبت به محصولات بومی، فرصت را قدر دانستیم و این محصولات را  عرضه کردیم که با استقبال بسیار زیاد مواجه شدیم.
               
فرماندار بابل با اشاره به لزوم ایجاد باور عمومی در حمایت از تولیدات داخلی افزود: باید زمینه خرید محصولات داخلی را از کودکان تا بزرگسالان آموزش دهیم و نهادینه سازیم تا برکات آن برای نسل‌های متمادی در شریان‌های اقتصادی و اجتماعی کشور قابل لمس باشد و فرهنگ و تفکر عدم استفاده از کالای خارجی به ویژه کالای قاچاق با مردم ایران اسلامی عجین شود.
                 
این مسئول ادامه داد: رعایت نظم اداری و تکریم ارباب‌رجوع از مواردی است که مسئولان و مدیران باید مورد توجه قرار دهند، زیرا ما به واسطه حضور مستمر بین مردم در شرایطی قرار داریم که باید با عملکردمان شاهد رضایتمندی مردم باشیم و مسائلی مانند حاکم شدن اخلاق اسلامی در محیط اداری، ترویج فرهنگ مصرف عمومی صحیح و صرفه‌جویی، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری را مدنظر قرار دهیم.
        
ولی‌زاده‌بورا در پایان گفت: سال گذشته حوادث تلخی برای هموطنان ما اتفاق افتاد، با این حال سال ۹۶ نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدارو عظمت خود را در همه ابعاد حفظ و تهدیدات منطقه‌ای را به فرصت تبدیل کرد، امیدواریم سال جدید با ناامیدی دشمنان، ثبات و کارآمدی هرچه بیشتر نظام اسلامی‌مان همراه باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت