Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@03:28:29 GMT

رباح ماجر در یک قدمی در خروج

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۹۲۴۷

رباح ماجر در یک قدمی در خروج

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر در آستانه اخراج از این باشگاه قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از دیدار تدارکاتی ایران و الجزایر که چند روز قبل با برتری شاگردان کارلوس کی روش به پایان رسید، شایعات زیادی درباره اولتیماتوم به رباح ماجر سرمربی تیم آفریقایی مطرح شده بود. حالا بعد از رقم خوردن شکست برابر ایران انتقادها از ماجر بسیار بالا رفته و این مربی در آستانه اخراج قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های مختلفی در الجزایر در این باره گزارش کرده اند که زمان زیادی به پایان کار ماجر در تیم ملی این کشور باقی نمانده و به این مساله اشاره کردند که فقط یک معجزه می تواند را ماندنی کند.

رباح ماجر به دلیل شکست هایی که با الجزایر به دست آورده، در کشور خودش محبوبیت قبلی را از دست داده است. از این رو جو عمومی فوتبال الجزایر نیز به سود ماجر نیست. او در ماه های گذشته حملات کلامی زیادی به کارشناسان و مربیان سابق تیم ملی الجزایر انجام داده و همچنین با برخی بازیکنان بزرگ این تیم اختلاف هایی داشته که باعث شده به یک مربی منفور در کشورش تبدیل شود.

رسانه های الجزایری همچنین بر این باور هستند که ماجر در تصمیمات فنی خود نیز اشتباهات زیادی مرتکب شده و از بازیکنان در پست هایی که رغبتی برای بازی کردن در آن ندارند، استفاده کرده تا مجموعه اتفاقات به ضررش تمام شود.

با این شرایط به نظر می رسد ماجر و الجزایر بعد از شکست مقابل ایران به پایان راه نزدیک شده اند و احتمالا مربی دیگری هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌اُم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی را پس از سه بازی غیبت به دلیل مصدومیت در ترکیب و خط دفاعی داشت، در ورزشگاه روجینی مقابل تیم رده پنجمی پوسوشه قرار گرفت.

یاران غلامی که در تلاش برای کسب سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا بودند، در دیدار مقابل پوسوشه توانستند با نمایش هجومی و عملکرد موفق در خط دفاعی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال ولژ موستار با جبران شکست هفته گذشته، موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر با دو گل تماشایی برابر پوسوشه شد تا 52 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، به پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا رسید.

عارف غلامی، مدافع ایرانی ولژ موستار که پس از سه مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت دوباره به میادین بازگشته و برابر پوسوشه در ترکیب قرار گرفته بود، حضور کامل در زمین داشت و عملکرد خوبی در خط دفاعی ارائه کرد.

مدافع ایرانی ولژ موستار در دقایق ابتدایی بازی نزدیک بود یک پنالتی بگیرد که داور شوت عارف و برخورد توپ به دست بازیکن پوسوشه را خطای هند تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک