Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-04@23:29:37 GMT

اجلاس سران دو کره ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۵۹۵۶۴

مازندمجلس:
مقامات دو کره در مذاکرات امروز پنجشنبه خود توافق کردند نشست سران دو کره 27 آوریل برابر با 7 اردیبهشت سال جاری برگزار شود.
به گزارش نامه نیوز و بر اساس بیانیه مشترکی که هیات مذاکره کننده دو کشور امروز منتشر کردند 'مون جائه این' رئیس جمهوری کره جنوبی و 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی در روستای مرزی 'پانمونجوم' موسوم به 'خانه صلح' یکدیگر را ملاقات خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت وحدت کره ‌جنوبی با انتشار بیانیه کوتاهی در این مورد اعلام کرد دو کشور در چهار آوریل نیز با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا درباره جزئیاتی مانند مسائل امنیتی گفت ‌و گو کنند.ریاست هیات کره جنوبی را در مذاکرات امروز «چو میونگ گیون» وزیر وحدت این کشور برعهده داشت.ریاست هیات سه نفری کره شمالی را هم «ری سون گون» رییس کمیته وحدت صلح آمیز این کشور برعهده داشت.رییسان هیات های دو کره برای نشست کاری یک بار در ابتدای سال 2018 میلادی مذاکراتی را برای بهبود روابط دو کشور و حضور هیات ورزشی کره شمالی در بازی های المپیک زمستانی انجام دادند که اولین دیدار مسئولان ارشد دو کشور از سال 2015 میلادی به حساب می آید.رهبر کره شمالی از روز یکشنبه تا چهارشنبه این هفته نیز در سفری غیر رسمی به چین رفت و با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.کیم جون اونگ همچنین قرار است با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نیز تا دو ماه آینده دیدار کند.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: دیدار شمالی امروز ریاست برگزار برعهده میلادی جمهور خواهند یکدیگر آوریل بیانیه جنوبی اردیبهشت مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم چلسی و تاتنهام دیدار معوقه هفته ۲۶ لیگ برتر انگلیس را امشب ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار می‌کنند. این بازی در ورزشگاه استامفورد بریج برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار در دیدار رفت لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در آن بازی چلسی در ورزشگاه تاتنهام توانست ۴ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

tags # چلسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳