Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 دنی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت این سازمان، گفت: اکنون ما در نقطه حساسی قرار داریم. این آخرین فرصتی است که اشتباهات گذشته را اصلاح و روش جدیدی را برای محدود ساختن رفتارهای بی‌پروای ایران در منطقه ایجاد کنیم. من برای اعضای دائمی شورای امنیت یک پیاده ساده دارم، این فرصت را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی 45 روز آینده فرصت باقیمانده به پایان خواهد رسید و قوانین بازی در مورد برجام تغییر خواهد کرد.

وی افزود: شما باید انتخاب کنید یا به همکاری با آمریکایی‌ها و حمایت از تلاش‌ها برای ایجاد یک خاورمیانه امن ادامه دهید یا ایران را انتخاب کنید و توان رژیمی خطرناک را افزایش دهید. من از شما می‌خواهم که انتخاب درست را انجام دهید.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ پیشتر در ماه ژانویه هشدار داده بود که اگر اروپا و کنگره نتوانند نگرانی‌هی او در مورد برجام را برطرف کنند، آمریکا از برجام خارج خواهد شد.

در همین راستا خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه گزارش داد که مقامات اروپایی در حال گفت‌وگو درباره صدور تحریم‌های جدید موشکی علیه ایران هستند تا از این طریق ترامپ را برای ماندن در برجام قانع کنند.

به گزارش ایسنا، مقامات کشورمان همواره با تاکید بر اینکه هرگونه مذاکره یا افزودن شروط جدید به برجام به معنای نقض این توافق محسوب می‌شود، اعلام کردند که ایران خود را برای هرگونه سناریوی احتمالی آماده کرده است.

انتهای پیام

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی لبنان امروز جمعه گزارش کرد در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیر نظامی  در شهرستان «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده است.

بعد از ظهر امروز هم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و «الضهیره» در جنوب لبنان حمله کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت