Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «آگست هانینگ» رئیس پیشین سرویس اطلاعاتی آلمان درمصاحبه با نشریه «اسرائیل هیوم» اعلام کرد که  توافق هسته‌ای با ایران هرچند ضعف هایی دارد اما بهترین توافق ممکن در سال ۲۰۱۵ بوده است.

رئیس پیشین سرویس اطلاعاتی آلمان در این باره تصریح کرد: «تیم مذاکره کننده اعلام کرده  با وجود آنکه کنگره و اسرائیل به شدت منتقد این توافق بود و با آن مخالف بودند ، اما در آن شرایط این بهترین نتیجه‌ای بود که می‌شد به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر توافق را صرفا در ارتباط با تسلیحات هسته‌ای در نظر بگیریم، می‌توان آن را معامله‌ای خوب در نظر گرفت، چراکه دستیابی ایران به بمب را دستکم یک دهه به تأخیر انداخته است.»

«آگست هانینگ»گفت: «اما این توافق برنامه موشکی ایران و عملکرد این کشور در خاورمیانه، از جمله حمایت این کشور از گروه‌های ضداسرائیلی را پوشش نمی‌دهد.»

این مقام سابق اطلاعاتی آلمان با بیان اینکه باید با «حفظ فشار بر ایران» کانال گفت‌وگو با این کشور و برجام را حفظ کرد، درباره گزینه نظامی علیه ایران نیز تصریح کرد: «می‌دانم که اسرائیل و دیگران طرح‌هایی برای حمله نظامی داشته‌اند، اما ایران عراق یا کره شمالی نیست. فکر می‌کنم اقدامی نظامی علیه ایران نمی‌تواند چندان موفق باشد.»

انتهای پیام/

حمایت رئیس سابق سرویس اطلاعاتی آلمان از برجام و مخالفت با اقدام نظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام آلمان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز

استاندار قم خطاب به مدیران ارشد استان گفت: خیرین مدرسه‌ساز که به این امر خداپسندانه اقدام می‌کنند نباید در بروکراسی اداری گیر کنند و همه دستگاه‌ها موظف به حمایت از آنان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری امروز در مراسم افتتاحیه یک مدرسه خیرساز گفت: سرانه آموزشی استان متاسفانه پایین بوده و حتی با متوسط کشور هم فاصله زیادی داریم.

وی افزود: رفع و جبران کمبود‌های سرانه آموزشی در کشور موضوع مهمی است که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته و اقدامات خوبی هم در کشور در این زمینه انجام شده است.

استاندار قم گفت: امروز شاهد حضور فعال و پویا خیرین عزیز مدرسه‌‌ساز در استان هستیم که با تمام توان پای کار هستند تا اقدامی برای فرزندان این سرزمین قرار‌ بگیرد.

وی بیان کرد: بنده خود را خادم خیرین مدرسه‌ساز می‌دانم و این را اعلام می‌کنم که هر خیری این اقدام خداپسندانه را انجام دهد و بنایی برای نظام تعلیم و تربیت کشور آماده کند مورد حمایت همه جانبه بنده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی