Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم "داستن‌های عامیانه" در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای جان تراولتا، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ساموئل ال. جکسون، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای اوما تورمن، بهترین تدوین توانست نامزد اسکار شود، اما تنها به اسکار بهترین فیلمنامه رسید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم‌های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب‌ترین‌های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان تراولتا در نقش قاتلی نیمه حرفه‌ای که از طرف رئیس اش اجیر شده است که مردی را بکشد. شغل تراولتا بر عهده گرفتن یک سری وظایفی است که البته نمی‌تواند به درستی از پس آن‌ها برآید. نه تنها او گاهی به طور تصادفی آدم می‌کشد.

بلکه حتی نمی‌داند که چطور بعد از گندی که بالا آورده، ماشین را از اثرات خون پاک کند. در سویی دیگر بروس ویلس در نقش بوکسوری ظاهر می‌شود، که به خاطر شرط بندی برخی (رئیس تراولتا) قرار بوده مسابقه‌ای را ببازد، اما اینطور نمی‌شود. رئیس تراولتا دستور قتل بوکسور را می‌دهد.

این بخشی از داستان پنجمین فیلم محبوب سینمای جهان به نام "پالپ فیکشن" یا همان داستان عامیانه به کارگردانی کوئنتین تارانتینو است.

این فیلم در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای جان تراولتا، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ساموئل ال. جکسون، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای اوما تورمن، بهترین تدوین توانست نامزد اسکار شود، اما تنها به اسکار بهترین فیلمنامه رسید.

جان تراولتا، اوما ترومن، ساموئل ال جکسون بازیگران اصلی این فیلم پرطرفدار را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جان تراولتا رئیس تراولتا کوئنتین تارانتینو جان تراولتا اوما تورمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان

به گزارش "ورزش سه"، عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • نگاهی به مجموعه «حشاشین»
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند