Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام علی الهی اظهار داشت: انسان نمی‌تواند نظر همه مردم را به خود جلب کند و این موضوع منجر به عیب‌جویی بعضی از آن‌ها نسبت به شخص می‌شود.

وی افزود: اما ما باید به این نکته حائز اهمیت توجه نماییم که جلب رضایت خالق نسبت به مخلوق اولویت داشته و دارد.

این مسئول و کارشناس مذهبی در ادامه با انتقاد از عیب‌جویی بعضی از افراد نسبت به همدیگر عنوان کرد: در این روزهای سال نو که مشغول دیدوبازدید از اقوام و آشنایان هستیم گل‌ها عیب‌جویی و غیبت افراد از همدیگر را می‌شنویم که باید به این مسائل دامن نزده و از غیبت بپرهیزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علی الهی تأکید کرد: ایمان، اهداف و ارزش‌هایتان را صرفاً به خاطر حرف مردم زیر پا نگذارید و بدانید که خدا و رضایت او بر هر چیزی اولویت داشته و مقدم است.

وی بیان کرد: باید در اعمال و رفتارمان با دیگران به این نکته مهم توجه نماییم که نمی‌شود خصوصیات اخلاقی ما موردقبول همگان واقع شود و همین‌طور دیگران نیز نمی‌توانند دقیقه باب میل ما رفتار کنند پس همه ما باید جهت عاقبت‌به‌خیری در دنیا و آخرت رضایت خدا را در اعمال، رفتار و گفتارمان موردتوجه قرار دهیم.

امام‌جمعه محمد شهر خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا سال جدید را بدون عیب‌جویی از دیگران، غیب کردن، تمسخر دیگران و غیره آغاز کرده و تا آخر سال همین‌گونه باقی بمانیم.

وی در پایان بابیان اینکه زبان برخی از افراد افسار ندارد گفت: متأسفانه بعضی‌ها بسیار بی‌پروا در مورد همگان نظر می‌دهند که از همه شما عزیزان می‌خواهم چنین نباشید  و از دیگران عیب‌جویی نکنید که قطعاً عمده ثمرات این عیب‌جویی نکردن‌ها در زندگی خودتان، مشهود خواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان

وحید واسطه گفت: از ابتدای مهر ۱۴۰۲ تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در حدود ۳۹ میلیون متر مکعب آب در مخازن سد‌های استان وارد شد.

او گفت :اکنون ۵۰ میلیون متر مکعب آب در مخازن سد‌های استان ذخیره‌سازی شده ودر مجموع ۲۲ درصد از ظرفیت مخازن سد‌های استان ذخیره آب دارد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان در ادامه گفت: در سال آبی جاری ۱۹۵ میلیمتر بارش ثبت شد که ۴۱ میلیون متر مکعب ورودی آب به سد‌های استان داشتیم، امابارش‌ها هفت درصد از میانگین ۳۰ سال اخیر کمتر است.

به گفته واسطه اکنون میزان ذخیره آبی در مخازن این سد‌های استان ۵۵ میلیون متر مکعب است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان درادامه با بیان اینکه امسال علارغم بارش‌های خوب بهاره امسال فقط ۵۰ میلیون متر مکعب آب و ۱۰ درصد کمتر پارسال در مخازن سد‌ها آب وجود دارد، گفت: این کاهش منابع آبی باعث می‌شود امسال فقط ۱۶ میلیون مترمکعب به بخش کشاورزی تحویل بدهیم یعنی ۹ میلیون متر مکعب کمتر از سال گذشته آب به بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد.

خراسان شمالی هشت سد با ظرفیت ۲۲۲ میلیون متر مکعب آب دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است