Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)،حرم مطهرهای مطهر ائمه اطهار(ع) در عراق با گل‌های اهدایی مردم نیک اندیش شهر شیراز، گل‌آرایی شد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ استانها فارس نظرات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: گل آرایی حرم‌های ائمه اطهار بر اساس یک سنت هر ساله با هزاران شاخه گل طبیعی اهدایی مردم شهرمقدس شیراز درشهرهای نجف،کربلا و کاظمین انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندر قاسمی همچنین از برپایی زیارتگاه ضریح مطهر خیمه‌گاه امام سجاد (ع) در آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) به مناسبت ایام نوروز خبرداد و افزود: این کارگاه و نمایشگاه با مساعدت هیئت امناء آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) برپا شده و زائران شهر مقدس شیراز می‌توانند با حضور در این حرم مطهر این نشان ارادت مردم سومین حرم اهل بیت (ع) محضر امام چهارم شعیان حضرت امام سجاد (ع) را زیارت کنند.
وی با بیان اینکه این ضریح مطهر هم اکنون در مرحله دوات‌گری و نصب گوی و ماسوره قرار دارد، بیان کرد: جنس بدنه این ضریح مطهر از چوب ساج بوده و بر روی آن صفحات قلم‌زنی شده نقره و در تاج این ضریح مطهر نیز صفحات قلم زنی شده مس که در آینده آبکاری طلا می‌شود قرار دارند و در داخل این ضریح مطهر نیز با استفاده از هنر خاتم ، خاتم‌کاری می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های ساخت این ضریح مطهر را مردم ولایتمدار شهر مقدس شیراز تقبل کرده‌اند، گفت : پس از پایان ساخت، ضریح مطهر خیمه‌گاه امام سجاد (ع) به کربلای معلی انتقال و در محل خیمه‌گاه حسینی و در محل خیمه حضرت امام سجاد (ع) نصب می‌شود.

به گزارش تسنیم، این نمایشگاه که در شبستان مسجد و حسینیه علی ابن موسی الرضا (ع) آستان قدس حضرت علی ابن حمزه (ع) دایر شده، همه روزه در ایام عید نوروز تا 15 فروردین ماه از ساعت 9:30 صبح تا 20 برای زیارت و بازدید باز است.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه‌های شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا امروز مقابل دانشگاه شیراز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید