Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@02:37:11 GMT

مهدی ترابی کارگردان اولین برد دایی مقابل برانکو

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۰۵۹۸

مهدی ترابی کارگردان اولین برد دایی مقابل برانکو

هافبک جوان و ملی‌پوش سایپا با درخشش در بازی دیروز تیمش مقابل پرسپولیس ، نشان داد که بی‌جهت در لیست تیم ملی قرار نگرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عصر دیروز تیم سایپا تهران در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس بود . شاگردان برانکو که برای تثبیت قهرمانی خود در این بازی حاضر شده بودند ، در نهایت غافلگیر شده و مسابقه را با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ به سایپا واگذار کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی در بازی دیروز تیمش از ۲ ملی‌پوش خود یعنی مهدی ترابی و علی قلی‌زاده استفاده کرد و با استفاده از این دو بازیکن در سمت راست و چپ زمین ، پیروزی شیرینی به دست آورد .

مهدی ترابی که در این مسابقه بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت ، به عنوان وینگر چپ سایپا، بارها از منطقه راست دفاعی پرسپولیس نفوذ‌هایی انجام داد و موقعیت برای هم تیمی‌های خود ایجاد می‌کرد.

وی در صحنه گل اول تیم سایپا با پاس عالی خود به قلی‌زاده ، دفاع پرسپولیس را از هم باز کرد و پایه‌گذار گل اول تیمش شد . در صحنه گل دوم هم این بازیکن جایگیری مناسبی درون محوطه جریمه قرمزپوشان داشت و اگر ضربه‌ی سر امید خالدی نبود ، ترابی دروازه رادوشویچ را به راحتی باز می‌کرد .

در نیمه دوم این هافبک ملی‌پوش به علت مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و خروج او از مسابقه ، باعث کم تحرک شدن تیم علی در میانه زمین شد .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا برانکو علی دایی مهدی ترابی علی قلی زاده پرسپولیس برانکو پرسپولیس سایپا علی دایی علی قلی زاده مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد

باشگاه سایپا سرمربی جدید تیم را معرفی کرد

طرفداری | مهدی حسینی نسب بار دیگر به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شد.

باشگاه سایپا با انتشار بیانیه ای خبر از سرمربی گری مهدی حسینی نسب در 5 بازی باقیمانده فصل جاری و همینطور فصل آینده، سرمربی سایپا باشد.

پیش تر نیز مهدی حسینی نسب سرمربی سایپا بود که جای خود را در میانه فصل به مجتبی سرآسیایی داد.

با توجه به نتایج خوبی که حسینی نسب در آن برهه گرفته بود، این جابجایی نیز عجیب بود. با این حال باشگاه سایپا سرمربی جدید خود را معرفی کرد و سکان هدایت تیم را به مهدی حسینی نسب سپارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی