Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:


ایالات متحده قصد دارد زین پس، اطلاعات مربوط به رسانه های اجتماعی را از تمامی  متقاضیان ویزا دریافت کند.بر اساس این قانون جدید حتی سوابق مجازی افراد متقاضی مهاجرت نیز حائز اهمیت خواهد بود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از سی نت، بر اساس این پیشنهاد، "شناسه های" رسانه های اجتماعی متعلق به  تقریبا 15 میلیون متقاضی ویزای مهاجر و غیر مهاجر بازدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوانین مهاجرتی ایالات متحده سختگیرانه تر می شود/بررسی شبکه های اجتماعی/رصد شماره تلفن ها
وزارت امور خارجه می خواهد از تمام متقاضیان ویزای ایالات متحده درخواست کند تا اطلاعات مربوط به تاریخچه رسانه های اجتماعی خود را به دولت آمریکا ارسال کنند.
بر اساس این پیشنهاد میلیون ها متقاضی ویزای مهاجرت  و غیر مهاجرت نیاز به ارائه شناسه هایی  دارند که به سیستم های چند رسانه ای اجتماعی آنان مربوط است . سیستم هایی که  در طول پنج سال گذشته مورد استفاده قرار می دادند. افزون بر این متقاضیان باید آدرس ایمیل و شماره تلفن پیشین خود را نیز به دولت فدرال تحویل دهند.
این موضوع که امروز در مجله فدرال منتشر شده است . نشان از تلاش های جدی دولت ترامپ برای ارزیابی تهدیدات و مزایای مربوط به مهاجران و گردشگران دارد . با رسمی شدن  این پیشنهاد، اداره فدرال به مهاجران  یک دوره 60 روزه وقت خواهد داد .  
قوانین مهاجرتی ایالات متحده سختگیرانه تر می شود/بررسی شبکه های اجتماعی/رصد شماره تلفن ها
این واحد برآورد کرده است که این طرح براساس اسناد مربوط به 710هزار درخواست ویزای مهاجرتی و 14 میلیون متقاضی ویزای غیر مهاجرتی قابل اجرا است .
افزون بر موارد مجازی از متقاضیان پرسش می شود که آیا آنها پیش از این از کشور دیگری بیرون رانده شده اند یا اینکه اعضای خانواده شان درگیر فعالیت های تروریستی بوده اند یا خیر .

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: اجتماعی ویزای مربوط متحده مهاجرتی ایالات رسانه متقاضی متقاضیان شماره میلیون سختگیرانه پیشنهاد بررسی فدرال افزون درخواست مهاجر سیستم شناسه قوانین مجازی مهاجرت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری برای جایگزینی "هواپیمای روز قیامت" با یک شرکت آمریکایی بسته است.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، نیروی هوایی ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری با شرکت "سیرا نوادا" برای ساخت یک هواپیمای جایگزین برای بوئینگ‌های "‌ای ۴ بی" E-۴B - معروف به هواپیمای روز قیامت منعقد کرده است.

ایالات متحده آمریکا پیشتر در دهه ۱۹۷۰ برای سناریو‌های مختلف یک جنگ هسته‌ای یک هواپیمای خاص موسوم به "روز قیامت" به شرکت بوئینگ سفارش داده بود که هم اینک ۴ فروند از این هواپیما‌ها که به "ای ۴ بی" معروف است در اختیار نیروی هوایی ایالات متحده است.

این هواپیما‌ها برای شرایط اضطراری یک جنگ هسته‌ای و یا جنگ تمام عیار که زیر ساخت‌های حیاتی آمریکا مورد هدف قرار بگیرد، طراحی شده است که از آن به عنوان یک مرکز فرماندهی و کنترل هوایی استفاده می‌شود.

سخنگوی نیروی هوایی آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: پروژه مرکز عملیات هوابرد بقا (SAOC) قرار است جایگزین هواپیمای قدیمی (ای ۴ بی) دهه ۱۹۷۰ شود که به پایان خدمت خود نزدیک می‌شود.

نیروی هوایی افزود: کار بر روی SAOC در کلرادو، نوادا و اوهایو انجام می‌شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۳۶ تکمیل شود.

رویترز در ماه دسامبر گزارش داد که نیروی هوایی ایالات متحده قرارداد با شرکت بوئینگ به منظور توسعه هواپیمای روز قیامت جدید موسوم به (BA.N) "نگهبان شب" را لغو کرده است.

هواپیمای روز قیامت که معمولا برای انتقال وزیر دفاع ایالات متحده استفاده می‌شود، به عنوان یک پست فرماندهی متحرک طراحی شده است که قادر به مقاومت در برابر انفجار‌های هسته‌ای و اثرات الکترومغناطیسی است و به رهبران ایالات متحده این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز شرایط اضطراری ملی، با سوار شدن به این هواپیما ارتش را از این مکان هدایت و کنترل کنند.

E-۴B همچنین قادر به سوخت گیری در هوا است و دارای اتاق‌های کنفرانس و و تجهیزات ارتباطی پیشرفته است.

نیروی هوایی آمریکا در حال حاضر چهار فروند هواپیمای E-۴B را با حداقل یک فروند در حالت آماده باش در همه زمان‌ها اداره می‌کند.

این هواپیما‌ها از ناوگان هواپیما‌های جامبو جت بوئینگ ۷۴۷-۲۰۰ با تغییرات بسیار زیاد ساخته شده که با منسوخ شدن قطعات آن، نگهداری آن‌ها به طور فزاینده‌ای دشوار و گران شده است.

انتظار می‌رود E-۴B در اوایل دهه ۲۰۳۰ به پایان عمر مفید خود برسد.

دیگر خبرها

  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • آیا چین می‌تواند؟
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • به وقتِ بیداری
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم