Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@12:12:01 GMT

حمایت تهیه کننده «لاتاری»از «به وقت شام» +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۲۲۳۳

حمایت تهیه کننده «لاتاری»از «به وقت شام» +فیلم

‍‍‍‍‍‍

ما که ادعای رقابت با هیچ کدام از فیلم های اکران نوروز را نداریم و اومدیم که در این ایام با همه ی فیلم ها رفاقت کنیم و امید داریم که این رفاقت عید خوبی را برای سینمای ایران رقم بزنه.

به گزارش مشرق، «محمود رضوی» تهیه کننده فیلم لاتاری در پستی اینستاگرامی به حمایت از فیلم به وقت شام  ساخته حاتمی کیا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 این روزها رقابت تنگاتنگی در سینماها بین لاتاری و فیلم به وقت شام در جریان است، بعضی روزها لاتاری در رده دوم جدول فروش قرار میگیرد و گاهی به وقت شام.

ما که ادعای  رقابت با هیچ کدام از فیلم های اکران نوروز را نداریم و اومدیم که در این ایام با همه ی فیلم ها  رفاقت کنیم و امید داریم که این رفاقت عید خوبی را برای  سینمای ایران رقم بزنه.

از همه عزیزانی که  سینما را در برنامه نوروزی خودشون قرار دادن دعوت میکنم به تماشای فیلم سینمایی  به وقت شام آخرین ساخته ی آقای  ابراهیم حاتمی کیا با بازی رفقای خوبم آقایان  هادی حجازی فر و  بابک حمیدیان بنشینید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید

این کنسرت پاپ، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، بلیت تهیه کنند. پیش از این نیز سینماتیکت، تجربه موفقی در بلیت فروشی آنلاین کنسرت محسن یگانه داشت و توانست تمام بلیت‌های کنسرت را بدون هیچ اختلالی به دست مخاطبان برساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901280

دیگر خبرها

  • روش تهیه ترشی سیر به روش سنتی آذربایجانی
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی
  • (ویدیو) فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است