Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، این کوه‌روی خانوادگی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع)، به همت مدیریت تربیت بدنی شهرداری، مدیریت حریم ارتفاعات شهر و مدیریت منطقه گردشگری هفت‌حوض مشهد برگزارشد.

حسن نوری مدیر تربیت بدنی شهرداری مشهد درباره هدف از این کوه‌روی خانوادگی گفت: هدف تاثیر در حوزه‌ی نشاط اجتماعی، اولین برنامه‌ی سال ۹۷ به کوه‌روی خانوادگی اختصاص دادیم و در طور سال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این‌که بانوان از این همایش خیلی استقبال کردند، افزود: حضور پرشور بانوان در این همایش باعث می‌شود ستاد‌های شورای شهر و شهرداری بیش‌تر متوجه اهمیت ورزش بانوان و سلامت آن‌ها باشد.

نوری ادامه داد: کوه‌روی از ورزش‌های با نشاط است که اگر با خانواده باشد علاوه بر لذت بردن از طبیعت زیبای کوه و دور شدن از زندگی آپارتمانی، از تفریحات ویژه روز‌های تعطیل خواهد بود.

در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان این همایش جوایز ارزنده‌ای شامل دوچرخه، کوله‌پشتی، چوب کوه‌نوردی و کارت هدیه بانکی اهدا شد.
انتهای پیام// م. ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدونشهر گفت: در این همایش خانواده‌ها مسیری به طول چهار کیلومتر را از چشمه گلاز تا کوه تتشویلی را پیاده پیمودند.
امین لچینانی، هدف از برگزاری این همایش راترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و توجه بیش‌تر به سلامتی جسم و روح دانست و گفت: پیاده روی روزانه در کنترل و پیشگیری از بسیاری ازبیماری‌ها مانند فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی ودرد‌های مفاصل تاثیر بسزایی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز