Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرزند مرحوم آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی (ره) از برگزاری مراسم بزرگداشت آن مرحوم خبر داد و گفت: مراسم شصت و سومین سالگرد ارتحال این عالم ربانی امروز در مسجد جامع شهدا (مسجد نو سابق) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید معزالدین حسینی الهاشمی، فرزند مرحوم آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی (ره) از برگزاری مراسم بزرگداشت آن مرحوم خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی همه ساله در روز میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مراسم شصت و سومین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی حسینی الهاشمی امروز (11 فروردین) در جوار بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در مسجد جامع شهدا (مسجد نو سابق) از ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد، افزود: بیت آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آورد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسلام مسجد مساجد مسجد طراز اسلامی مسلمانان ایام نوروز ۹۷ نوروز ۹۷ جاذبه های گردشگری شیراز اعتکاف مرحوم آیت الله حسینی الهاشمی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز اعتکاف کانون های مساجد فارس شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

(تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک