Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از پیش بینی مراکز جمع آوری ماهی قرمز عید در استان مرکزی خبر داد و گفت: به دلیل خطر رهاسازی ماهی قرمز در رودخانه ها، شهرداری اقدام به جمع آوری این ماهی ها در مکان های مشخص می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن شانقی، مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی، در گفتگو با اراک امروز؛ با اشاره به پیش بینی مراکزی به منظور جمع آوری ماهی های قرمز در سطح استان برای گفت: در سطح شهرستان ها دامپزشکی با همکاری شهرداری‌ها، مراکزی را برای جمع آوری ماهی های قرمز در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانقی اظهار کرد: در پایان نوروز خانواده ها به جای رهاسازی ماهی‌های قرمز در رودخانه ها یا نهرها آن‌ها را در محل های خاصی که شهرداری مشخص کرده رهاسازی کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل دامپزشکی با همکاری شهرداری اراک در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه اقدام به جمع آوری ماهیان قرمز می کند، بیان کرد: شهروندان می توانند به منظور رهاسازی ماهی‌های قرمز به پارک امیرکبیر، پارک شهر اراک و همچنین استخر آلومینیوم سازی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهاسازی این ماهی ها در رودخانه ها و استخرهای پرورش ماهی احتمال انتقال آلودگی و بیماری های این گونه را به اکوسیستم مناطق مختلف افزایش می دهد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری