Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:31:37 GMT

کشف 872 کارتن مشروبات الکلی توسط ماموران گمرک

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۶۸۳۴

کشف 872 کارتن مشروبات الکلی توسط ماموران گمرک

رکنا: ماموران گمرک ایران موفق شدند در بازرسی از محموله ها تعداد 872 کارتن انواع مشروبات الکلی را کشف و ضبط کنند.

از روابط عمومی گمرک ایران، این تعداد مشروبات الکلی در جوف یک محموله ترانزیتی سیب زمینی جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران گمرک نوردوز و به کمک تجهیزات کنترلی گمرک کشف گردید.
این میزان مشروبات الکلی از یک کامیون حامل سیب زمینی به مقصد کشور عراق کشف گردیده که کالا در اسناد حمل و تجاری سیب زمینی بوده و اظهار کالا نیز سیب زمینی اظهار شده ولی در جوف سیب زمینی حدود 5232 لیتر مشروبات الکلی در 872 کارتن که هر کارتن حاوی شش بطری مشروبات الکلی به مارک وودکا و ساخت کشور روسیه بوده است کشف شد که ارزش تقریبی این مشروبات نزدیک به یک میلیاردتومان برآورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این محموله توسط ماموران گمرک نوردوز و همکاری مرزبانی کشف وضبط شد و باهماهنگی و دستورمقام قضائی جهت امحاء دراختیار مسئولین مبارزه با قاچاق Contraband نیروی انتظامی قرار گرفت.
فعالیت کارکنان گمرک نوردوز در نقطه صفر مرزی با ارمنستان به صورت 24ساعته انجام می شود.
گمرک ایران در سال 2017 موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر Drugs و رتبه دوم را در مبارزه با انواع کالای قاچاق کسب نماید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs اخبار حوادث ایران گمرک مشروبات الکلی ماموران محموله حوادث عکس فیلم دختر تهران ویدیو ها تصادف جدایی زن بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۲۲ تُن و ۱۰۴ کیلوگرم کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی در مرز بازرگان خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری وارد گمرک مرزی بازرگان می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کالای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی بعنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی گفت: در بررسی‌های اسنادی مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک "HAIFA" محصول و ساخت رژیم جعلی صهیونستی (اسرائیل) است.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، افزود: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرد و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضایی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضایی تشکیل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراقب میوه‌های آلوده باشید مرگ خاموش با مصرف بي‌رويه كود شيميايي!

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین