Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:29:45 GMT

نجات ۷ سرنشین لنج باری در آب‌های خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۷۱۳۳

نجات ۷ سرنشین لنج باری در آب‌های خلیج فارس

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نوراله اسعدی سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند شناور لنج باری با ملیت ایرانی که از دبی به مقصد بندر گناوه در حرکت بود، در فاصله ۷ مایلی جنوب شرقی جزیره خارگ به علت شرایط بد جوی و آبگرفتگی از ادامه مسیر بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام اضطرار این شناور در حوالی ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز، شناور ناجی ۹ از بندر خارگ به موقعیت اعزام شد و با توجه به از کار افتادن کلیه تجهیزات ناوبری شناور و مشخص نبودن موقعیت دقیق آن پس از جستجوی طولانی در ساعت ۳:۵۵ دقیقه موفق به پیدا کردن آن شد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور ناجی توانست 7 سرنشین لنج سانحه دیده را نجات دهد و آنها را حوالی ساعت 5 صبح به ساحل جزیره خارگ برساند.

وی با بیان اینکه همه نجات یافتگان در سلامت کامل هستند به خدمه شناورهای سنتی و لنج‌ها توصیه کرد، ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور را پیش از انجام سفر دریایی کنترل کنند تا در زمان بروز سانحه احتمالی، دچار بحران نشوند.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان