Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:17:32 GMT

نخبگان و فعالان سنندجی در عرصه های مختلف تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۷۳۲۲

نخبگان و فعالان سنندجی در عرصه های مختلف تجلیل شدند

سنندج – در جریان برگزاری ویژه برنامه نوروزانه به مدت چهار شب ضمن برگزاری برنامه های شاد هنری، جمعی از نخبگان و فعالان عرصه های مختلف سنندج تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری ویژه برنامه نوروزانه جدای از اجرای برنامه های شاد و متنوع هنری، جمعی از نخبگان، نام آوران و فعالان عرصه های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی استان کردستان نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباد زینبی مسئول برگزاری جشن نوروزی در مجموعه گردشکری فامیلی لند در گفتگو با خبرنگاران، عنوان کرد: این برنامه نورزانه به مدت ۴ شب و با قریب ۲۰ ساعت اجرا با جذب ومیزبانی بیش از ۸۰۰۰هزار نفر از شهروندان سنندجی ومهمانان نوروزی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته هر شب در کنار اجرای موسیقی از تعدادی از مفاخر، نام آوران و افتخار آفرینا و پیشکسوتان عرصه ورزش، ‌آموزش وپرورش و فعالان حوزه بخش خصوصی وکسب وکار تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

زینبی عنوان کرد: دعوت از هنرمندان موسیقی فلکلور کردی و اجرای برنامه آنها برای مخاطبان از دیگر بخش های برگزاری این ویژه برنامه در سنندج بود.

وی ضمن تقدیر از حامی مالی برگزاری این ویژه برنامه و تسهیل گری ادارات و سازمان های دولتی برای صدور مجوزهای لازم، یادآور شد: انتظار می رود که در سایه این تعامل و همکاری در سالهای آینده شاهد برگزاری برنامه های بهتری از این دست باشیم.

در جریان برگزاری این ویژه برنامه افراد زیادی از جمله دکتر خسرو خسروی کردستانی خیر  و مدیر عامل انجمن دیابت کردستان، اقبال لطف الله نسب مربی و پیشکسوت ورزشی، شهرام علیدی فیلمساز برجسته، عدنان برزنجی نویسنده و مترجم، مسعود مرادسلیمی عکاس، حمید محمدزاده پیشکسوت عرصه حمل ونقل جاده ای، اردشیر اسعدی مقدم فعال اقتصادی و مدیرعامل خوراک ودام لیلاخ، نجیب شریفی فعال اقتصادی و مدیرعامل شرکت ون، فردین صادق ایوبی نقاش و مدرس دانشگاه، علی شجاعی فعال اقتصادی و مدیر عامل شرکت بفرین، فرخ لقا معتمد وزیری فعال حوزه زنان، فردین اکبری خیر و فعال مدنی، آفاق روزچنگ فعال اقتصادی و مدیرعامل ایستک، منیره محمدی فعال حوزه زنان و ایجاد اشتغال، حسین لامعی فرهنگی و پیشکسوت ورزش، آرزو زرین کفش راننده توانمند برون شهری، فیض الله پیری، صفیه شاه غیبی معلم بازنشسته، سروه مجیدی شاعر، رضا مجیدی مربی و پیشکسوت فوتبال کردستان، نجیب اداک عضو اتاق بازرگانی سنندج، سیمین چایچی شاعر، دکتر اسعد اردلان نویسنده و استاد دانشگاه

عبدالمومن مردوخ پیشکسوت و آیت الله زاده کردستانی، سعید نقشی زادگان  کار آفرین و مدیر عامل شرکت واروک، صلاح حقیقیان مدیر عامل کانون کوهنوردان کردستان، مهدی حجت الاسادات خواننده پیشکسوت کردستان، محمد صابر صابر استاد خوشنویسی، حمید دهقان هیمالانورد و فاتح قله اوورست، پیمان سلیم فرد استاد موسیقی و مدرس دانشگاه، پرویز رعدی فعال حوزه کسب وکار و عضو اتاق بازرگانی سنندج تقدیر شد.

در جریان برگزاری این برنامه که با حضور استاندار کردستان، فرماندار سنندج، رئیس حوزه هنری کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد عادل نادری، فردین حسین پناهی، جلال داوودی، پوریا معروفی، حسن رستمی، توفیق رضایی، فرهاد کریمه و سید حسن سراب به اجرای برنامه موسیقی پرداختند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین مراسم برنقش روانشناسان و مشاوران درتشخیص آسیبها و مشکلات روابط افراد در زندگی خانوادگی و اجتماع تاکید شد.

روانشناسان می گویند سلامت روحی و روانی که در بسیاری از موارد کم اهمیت جلوه داده می شود مانند سلامت جسمی است که باید درکمترین زمان ممکن درمان شود. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود