Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@03:25:02 GMT

سومین جشنواره بازیهای بومی محلی عباس اباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۰۸۷۸

سومین جشنواره بازیهای بومی محلی عباس اباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،،صبح امروز و در نهمین روز از نوروز ۹۷ سومین جشنواره بازیهای بومی ومحلی همراه با جشنواره غذاهای محلی در روستای عباس آباد میامی برگزار شد.

در این جشنواره که با استقبال پرشور مردم روستای عباس آباد و بویژه اهالی عباس آباد که مقیم سایر شهرهای ایران هستند همراه بود برنامه های مختلف شامل بازیهای بومی محلی،مسابقات ورزشی و … برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره که برای سومین بار در روستای عباس آباد با همکاری شورای اسلامی روستا،دهیاری،اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان،هیئت ورزش های بومی و محلی شهرستان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان،اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان،اداره ورزش و جوانان،اداره امور عشایر و بخشداری مرکزی شهرستان میامی برگزار گردیده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد