Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع گلزن ذوب آهن می‌گوید با برد الدحیل می توانند به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد فخرالدینی مدافع گلزن ذوب آهن بعد از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی به خبرنگار ما گفت:

خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی مهمی را ببریم. می خواستیم سال جدید را به بهترین شکل آغاز کنیم و روند خوب مان را حفظ کنیم برای همین با تمام قوا به مصاف حریف سرسخت مان رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

رقبای ما یعنی استقلال و سایپا مقابل حریفان خود پیروز شده بودند و ما برای حضور در کورس نایب قهرمانی نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتیم. ضمن اینکه در آستانه دیدار آسیایی مان این برد می تواند روحیه مضاعفی به تیم بدهد.

میلاد فخرالدینی در مورد بازی در پست هافبک راست هم گفت:

من در همه بازی ها مدافع راست بازی می کنم و در این بازی اجازه بیشتری برای نفوذ داشتم. البته آقای قلعه نویی هیچگاه شعاع حرکتی مرا محدود نکرده و توانسته ام در حملات تیم نیز حضور موثری داشته باشم.

مدافع ذوب آهن در مورد مردود اعلام شدن گلش تصریح کرد:

روی یک ضد حمله خودم را مقابل دروازه تراکتورسازی رساندم و توانستم توپ برگشتی را به گل تبدیل کنم که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. به نظرم قبل از ضربه، من یک گام عقب تر از مدافع تراکتورسازی بودم و کمک داور در تصمیم گیری عجله کرد.

میلاد فخرالدینی پیرامون بازی حساس تیمش مقابل الدحیل نیز خاطرنشان کرد:

همه می دانند که الدحیل یکی از بهترین تیم های غرب آسیاست و ما بازی بسیار سختی مقابل این تیم داریم. اما با همه توان به مصاف الدحیل می رویم و به نظرم در صورت کسب سه امتیاز می توانیم خیالمان را از صعود به دور بعد راحت کنیم. تیم ما پتانسیل موفقیت را دارد و ان شاء الله با حمایت هواداران صعودمان را در اصفهان مسجل می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن تراکتورسازی تراکتورسازی ذوب آهن مدافع ذوب آهن مدافع گلزن ذوب آهن میلاد فخرالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان