Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:48:40 GMT

12 فروردین مهر تایید مردم بر جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۱۵۴۰

12 فروردین مهر تایید مردم بر جمهوری اسلامی ایران است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز 12 فروردین مهر تایید مردم به جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت مردم سالاری دینی است.

سید مهدی مقدسی عصر روز شنبه در آیین گرامیداشت 12 فروردین ماه در اراک، افزود:مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات سال 1358 و رای مثبت به جمهوری اسلامی وفاداری خود را به امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مردم ایران در طول حیات جمهوری اسلامی با ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان با قاطعیت از نظام اسلامی و حریم ولایت فقیه دفاع کرده اند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشن ها ولادت پیامبران و ائمه اطهار نقش مهمی در افزایش شادی و نشاط و گسترش سیره و روش ائمه اطهار در سطح جامعه برعهده دارد.
شهردار کلانشهر اراک نیز در این آیین گفت: امنیت، آسایش، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و از خود گذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.
داود تاجران افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید و رزمنده و جانباز است که به فرمان رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفته و در میادین جنگ و جبهه حضور پیدا کردند.
برگزاری بزرگترین سفره هفت سین سیار کشور با حضور ۲ عروسک پنج متری حاجی فیروز و ننه سرما همراه با کاروان بهاری، سفره هفت سین و تخم مرغ های رنگی از دیگر برنامه های این آیین بود.
این آیین با حضور مسئولان شهرستان اراک و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار شد که با استقبال پرشور شهروندان همراه بود.
بیش از 560 هزار نفر در کلانشهر اراک زندگی می کنند.
1955/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روز جمهوري اسلامي نماينده مجلس اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!

اوستون اورونوف اولین گل پرسپولیس برابر آلومینیوم را ثبت کرد.

طرفداری | یکی از کارشناسان داوری اعتقاد دارد گل اول پرسپولیس به آلومینیوم اراک سالم نبوده است.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفته است و سرخ‌ها با نتیجه دو بر صفر جلو هستند.

گل اول پرسپولیس از سوی اوستون اورونوف به ثمر رسید و کادرفنی آلومینیوم اراک به این گل اعتراض داشت.

نوذر رودنیل در گفتگویی تاکید کرد:

اعتراض اعضای تیم آلومینیوم درست بود چون اوستون اورونوف مرتکب خطا شد و بعد از آنکه با خطا کردن صاحب توپ شد، استارت زد و توانست گلزنی کند. داور وسط دچار اشتباه تأثیرگذار شد و گل پرسپولیس سالم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب