Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برخورد با مدیران متخلف مددسراهایی که از ارائه خدمات شبانه روزی به مددجویان در طول نوروز 97 سر باز زدند، خبر داد.

علی صادقی معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص صحبت های رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در خصوص ارائه خدمات شبانه روزی در مددسراهای شهرداری تهران در طول نوروز سال 97  اظهار کرد: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران هیچگاه خدمات شبانه روزی به مددجویان و مراجعان به مددسراهای شهرداری ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: خدمات شبانه روزی در مددسراهای شهرداری تهران تنها در صورتی ارائه می شود که هوا سرد باشد و مددجویان و کارتن خواب ها قادر به تحمل سرمای هوا نباشند و یا ابلاغیه جدیدی از سوی مدیر سازمان خدمات اجتماعی صادر شود.

معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قدیمی مدیرعامل سابق سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در روزهای پایانی سال 96 به مددسراها ابلاغیه ای ارسال کرد که بر اساس آن مقرر شد مددسراهای شهرداری تهران، در طول نوروز 97 خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه دهند.

صادقی در پاسخ به این سوال که چرا ابلاغیه فوق در برخی از مددسراها اجرایی نشده است، تاکید کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما بدون تردید با مدیران مددسراهای متخلف که در طول نوروز سال 97 در خصوص ارائه خدمات شبانه روزی در مددسراهای شهرداری کوتاهی کرده اند، به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: بسیاری از مراجعان به مددسراهای شهرداری را کارگران فصلی که از شهرستان به تهران آمده اند تشکیل می دهند که با گرم تر شدن هوا به شهرهای خود باز می گردند و طبیعتا در این شرایط مددسراها و سامان سراها نسبت به فصول سرد سال بسیار خلوت می شوند.

معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: بر خلاف تصور برخی از افراد، کارتن خواب ها و مددجویان مراجعه کننده به مددسراها در شرایط فعلی خیلی پیشرفته تر از دوره های پیشین هستند و در صورت برخورد با هر گونه قصور و کوتاهی از سوی مدیریت مراکز، موارد را به صورت تلفنی به سامانه 137 شهرداری تهران اطلاع می دهند.

صادقی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه و دستورالعمل پیشین، ما موظف به اجرای آن بودیم و فرقی هم ندارد که تعداد مددجویان کم یا زیاد باشد و در صورت مشاهده کوتاهی از طرف مدیران مددسراهای شهرداری به شدت با آن ها برخورد می شود.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت شبانه روزی مددسراهای شهرداری در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

بیشتر بخوانید:فعالیت شبانه روزی مددسراهای شهرداری در ایام نوروز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت