Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:16:41 GMT

مجموعه «پایتخت 5» قسمت یازدهم + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۲۹۴۵

مجموعه «پایتخت 5» قسمت یازدهم + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ قسمت یازدهمین سریال تلویزیونی «پایتخت 5» شب گذشته (11 فروردین 97) از شبکه یک پخش شد.

قسمت مذکور، برای مشاهده و دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

انتهای پیام/

قسمت یازدهم سریال پایتخت + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال پایتخت قسمت یازدهم شبکه یک دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع سفر «سرزمین ستاره‌ها» به مناطق دورافتاده ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر سلطانی‌نژاد تهیه‌کننده مجموعه مستند «سرزمین ستاره‌ها» با اشاره به ایده اولیه تولید این برنامه اظهار کرد: مجموعه قرآنی «سرزمین ستاره‌ها» طرحی بود که چندین سال است دنبالش بودیم، اینکه قرآن را نه به عنوان یک بحث تخصصی و فنی، بلکه به عنوان موضوعی مورد نیاز عموم افراد جامعه، وارد زندگی اقشار مختلف کنیم.

وی افزود: سال‌ها، اوج حضور قرآنی افراد در قالب مسابقات سراسری، بین‌المللی و در مراتب پایین‌تر در مرحله استانی و شهرستانی بود، به هر حال یک نوع فعالیت حرفه‌ای محسوب می‌شد که نیازمند آموختن فنون قرائت و تلاوت است، اما در این بین، از جلسات خانگی قرآن غفلت شده، جلساتی که از ایام کهن، بین ایرانیان رواج داشته و نه فقط مجلسی برای تلاوت کلام وحی، بلکه محفلی اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شدند.

تهیه‌کننده مجموعه مستند «سرزمین ستاره‌ها» با بیان اینکه در این مجموعه، تلاش شده است حال و هوای این جلسات کوچک اما پر محتوا به تصویر کشیده شود توضیح داد: بر این اساس سعی کردیم سوژه‌هایمان را نه از بین اساتید، حافظان و قاریان برجسته و به نام، بلکه از بین افراد ناشناخته انتخاب کنیم، حتی جلسات هم کاملاً کوچک و در برخی قسمت‌ها شامل چند نفر است که با اصول و فنون سطح بالای تلاوت و قرائت هم آشنایی چندانی ندارند.

وی ادامه داد: در عین اینکه این جلسات کاملاً مردمی و عادی به نظر می‌رسند، ولی هر کدام خصوصیت منحصر به فردی دارند و آدم‌ها هم قصه خودشان را روایت می‌کنند.

سلطانی‌نژاد با بیان اینکه تصور غالب مردم از جلسات خانگی قرآن، محفلی با حضور زنان است گفت: این تصور اشتباه است چون جلسات خانگی شامل مردان هم می‌شود و گاه به صورت خانوادگی برگزار می‌شود یا حتی می‌توان آن را در محل کار و تحصیل هم به راه انداخت.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: «سرزمین ستاره‌ها»، بازآفرینی و بازخوانی جلسات سنتی قرآن است، محافلی که صرفاً یک جلسه برای قرائت قرآن نیستند و در آنها مفاهیم اساسی برای زندگی، ظهور و بروز دارند به عبارتی تعریف جدیدی از «جمع کوچک قرآنی» ارائه داده‌ایم که در ادامه کمپین سال گذشته با عنوان «ستاره‌های زمین» و در قالب مجموعه‌ای مستند ساخته شده است.

وی با اشاره به دشواری‌های ساخت چنین مجموعه‌ای در جغرافیای گسترده ایران گفت: دو برادر که خودشان تربیت شده همین محافل خانگی قرآنی هستند و در مسابقات بسیاری هم شرکت کرده‌اند، از رهگذر یافتن مجالس قرآنی در چهارگوشه کشورمان، از جاذبه‌های گردشگری استان‌های مختلف دیدن می‌کنند، با فرهنگ و آداب و سنن مردمان آن دیار آشنا می‌شوند و زندگی اجتماعی و فضای فرهنگی آنها را همراه با مخاطبان، احساس می‌کنند.

این تهیه‌کننده با اشاره به مشارکت و همکاری ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن در تولید مجموعه «سرزمین ستاره‌ها» عنوان کرد: علی و مهدی حبیبی دو برادر راوی مستند، از قسمت سیزدهم به بعد سفیر این جلسات هستند و پرچم جلسات خانگی قرآن را به محافلی که مهمان آنها هستند اهدا می‌کنند.

وی به سهم بسزای مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت در تولید این مجموعه اشاره و ابراز کرد: سال گذشته کمپینی توسط این مرکز با عنوان «زندگی با آیه‌ها» راه‌اندازی شده بود که سعی کردیم این مجموعه را به آن پویش اجتماعی و فرهنگی ربط بدهیم به این صورت که با توجه به محتوا و مضمون هر قسمت، آیه‌ای انتخاب شده و متن عربی و ترجمه آن به ترتیب در ابتدا و انتها قرائت می‌شود، آیاتی که می‌توان از آنها درس زندگی آموخت و محتوای هر قسمت را با توجه به معیارهایی که ارائه می‌دهند مورد سنجش قرار داد.

مجموعه مستند «سرزمین ستاره‌ها» تولید مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت و گروه مستند شبکه افق، کاری از خانه عقیق، طی ماه رمضان امسال در ۲۶ قسمت هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

کد خبر 6058188 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • دانلود شب آهنگی قسمت 7 فصل ۳ با حضور غلامرضا نیکخواه
  • شروع سفر «سرزمین ستاره‌ها» به مناطق دورافتاده ایران
  • استایل جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت (عکس)
  • ادامه سریال غیبت‌های نکونام در نشست‌های خبری قسمت «N اُم»/ هاشمی نسب روی حرف خودش هم نماند!
  • خبر بد برای دوست‌داران سریال پایتخت
  • عکس| تغییر چهره جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت پس از ۱۰ سال
  • تدارک مرکز پویانمایی صبا برای نوروز
  • مصطفی زمانی با «آمرلی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید +فیلم
  • قسمت چهارم سریال انتخاب مربی برای فولاد؛ ویسی توافق کرد
  • سریال عربی «آمرلی» از امشب در «فیلم‌نت»/ رونمایی از تیزر سریال