Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت شبکه خبری الجزیره گزارش داد که افشای جزئیات برنامه سفر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به آمریکا نشان می‌دهد که وی با گروهی از رهبران لابی‌های پرنفوذ صهیونیستی در امریکا از جمله رهبران آیپک دیدار و رایزنی کرده است.

ایران آنلاین / براساس این گزارش، محمد بن سلمان با رهبران گروه هایی نظیر سازمان آیپک، ایستادگی برای اسرائیل(ADL) و فدراسیون یهودیان آمریکای شمالی دیدار کرده است؛ گروه هایی که همگی از حامیان شهرک سازی‌ها در فلسطین اشغالی هستند و همچنین برای مقابله با جنبش تحریم اسرائیل می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش تحریم اسرائیل به دنبال تحریم و بایکوت کالاهای اسرائیلی در واکنش به توسعه شهرک سازیها در اراضی اشغالی است.

براساس این گزارش، افشای یک نسخه از برنامه سفر بن سلمان که روزنامه هاآرتص آن را منتشر کرده نشان می‌دهد که ولیعهد سعودی همچنین با رهبران کمیته یهودیان آمریکا(AJA) و دیگر گروههای تندروی لابی اسرائیلی نیز دیدار کرده است.

الجزیره در ادامه نوشت؛ در حالیکه عربستان سعودی هنوز اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد انجام چنین اقداماتی توسط محمد بن سلمان نشانه گرمتر شدن روابط ریاض و تل آویو است.

پیش از این برخی رسانه های اسرائیلی از دیدار ولیعهد سعودی با یک هیات اسرائیلی طی سفر وی به قاهره خبر داده بودند. بعد از این دیدار شرکت هواپیمایی هند از موافقت ریاض با عبور هواپیماهای این شرکت از آسمان عربستان برای سفر مستقیم به تل آویو خبر دادند.

این برای اولین بار است که عربستان حریم هوایی خود را به روی شرکتهای هواپیمایی برای پرواز به فلسطین اشغالی باز کرده است./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه

به گزارش جام جم آنلاین، گروه‌های اپوزیسیون خارج نشین همواره وقتی دولت های غربی با بحران داخلی مواجه می‌شوند، فرصت را مغتنم دانسته و با جذب پول از سرویسهای امنیتی کشورهای مقیم، شوی موازی به راه می‌اندازند تا افکارعمومی را دچار خطای شناختی در فهم مساله اصلی کنند.

در حال حاضر که جهان با موج گسترده راهپیمایی علیه صهیونیست ها مواجه است و دانشگاه‌های جهان علیه اسرائیل تحصن‌های بزرگ به راه انداخته‌اند، دُم خروس وابستگی اپوزیسیون ضد ایرانی به اسرائیل بیرون زده و آن هوس کرده‌اند  به بهانه حکم یکی از چهره‌های موثر در اغتشاشات سال ۱۴۰۱، تجمعات موازی به راه انداخته و حواس افکار عمومی را از جنایات در غزه پرت کنند!

دولت های غربی سالهاست از وطن‌فروشانی که به هر بهانه‌ای، فشار بر کشور خود را فریاد می‌زنند، برای تغییر فضای داخلی خود بهره برده و سعی می‌کنند به کمک آنها، مسائل اصلی و تجمعات واقعی اعتراضی را به حاشیه ببرند.

سازمان منافقین از قدیمی‌ترین گروه‌هایی است که بنابر بودجه و سفارش لابی صهیونیستی با برکزاری تجمعات پولی، فضای خیابانها در غرب را مدیریت می‌کند.

هرچند به گفته صاحبنظران، این‌بار ایرانیان خارج کشور با هشیاری، همراه لیدرهای صهیونیستی نخواهند شد، اما نفس تلاش دوباره آنها برای ایجاد فشار رسانه‌ای بر ایران و فراموش شدن چهره ضدحقوق بشری اسرائیل، باعث رسوایی‌شان شده است.

دادخواهی نمایشی برای توماج صالحی درحالیست که به نظر می‌رسد حکم این چهره همراه با اغتشاشات دو سال قبل احتمالا تغییر خواهد کرد و تجمعات کنونی تنها بهانه‌ای برای به حاشیه بردن وضعیت فاجعه‌بار غزه است.

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است