Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:05:41 GMT

برنامه‌های متعدد بسیج دانش آموزان برای سال 97

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۳۴۹۹

برنامه‌های متعدد بسیج دانش آموزان برای سال 97

دلجو مدیر بخش خواهران سازمان بسیج دانش آموزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های بسیج دانش آموزان در سال 97 اظهار کرد: برپایی انواع نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و کرسی‌های آزاد اندیشی از جمله برنامه‌هایی است که به طور غیررسمی برای دانش آموزان در سال ۹۷ در نظر گرفتیم همچنین اردو‌هایی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده تا اهداف تربیتی و پرورشی مورد نظر را به آنها آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه‌هایی برای ایجاد جذابیت در دانش آموزان در نظر گرفتیم که ارتباط آن‌ها با بسیج بهبود پیدا کند و تعاملی صمیمانه با آنها داشته باشیم.

برگزاری لیگ های علمی برای دانش آموزان بسیجی

مدیر بخش خواهران سازمان بسیج دانش آموزی عنوان کرد: لیگ‌های علمی برای دانش آموزان بیش از گذشته در سال ۹۷ مورد توجه قرار می‌گیرد تا دانش آموزان را از ابعاد مختلف از جمله مسائل علمی تشویق کنیم که دانش آموزان در این لیگ به رقابت می‌پردازند و اردویی برای آنها در نظر گرفته شده است تا در  اردو این رقابت علمی انجام شود.

دلجو با اشاره به اینکه ارتباط صمیمانه با دانش آموزان به گونه‌ای است که از تمامی اقشار دانش آموزان جذب سازمان شوند، یادآور شد: برنامه‌ها به طور کلی به گونه‌ای برنامه ریزی شدند که تمامی دانش آموزان با سلایق مختلف مشتاق شرکت در برنامه‌ها باشند و در کنگره ملی هم‌فکری که سالیانه برگزار می‌شود با هم‌فکری دانش آموزان به این نتیجه رسیدیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر

اساتید و کادر مدرسه علمیه منتظریه شهر گنبد کاووس در مدرسه پسرانه شهید اسدی در جمع دانش آموزان نوجوان حضور پیدا کردند و ویژه برنامه‌هایی مانند مشاوره و طرح اصطفا را برگزار کردند. این برنامه با هدف تبیین و تشریح شرایط چگونگی ورود به حوزه علمیه برای دانش آموزان علاقه‌مند به اجرا درآمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از این مراسم به اشتراک گذاشت که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - گلستان

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر