Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@01:02:12 GMT

با مشکلات زیادی مقابل سویا مواجه شدیم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۸۴۴۵۴

به گزارش وانانیوز، 

 شب گذشته در آخرین بازی از روز نخست هفته سی ام لالیگا بارسلونا و در حساس ترین بازی، سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان از بارسلونای صدرنشین پذیرایی کرد.

سویا در این بازی پا به پای مدعی اول قهرمانی لالیگا پیش آمد و یک قدم پس نکشید و صدرنشین لالیگا را تا لبه پرتگاه شکست پیش برد اما بارسا با جادوی مسی به بازی بازگشت و سرانجام موفق شد تا با نتیجه 2 بر 2 از شکست فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارنستو والورده، سرمربی آبی-اناری‌ها پس از این بازی گفت: ما در تیم برخی مشکلات را داریم ولی این را نباید انکار کرد که مقابل رقیب آماده و خوبی قرار گرفته بودیم. در اکثر بازی های خودمان به رقیب اجازه نمی دهیم که فرصت های زیادی را خلق کند ولی مقابل سویا به آنها اجازه دادیم.

وی افزود: مسی از اینکه در نیمه دوم بازی حضور داشت احساس خوشحالی کرد. او در نهایت موفق شد کار را تمام کند. به نظرم او در این دوران بازی کردن برایش بهتر است. در نیمه اول بازی کارمان سخت شده بود و سویا دست به ضد حملات خطرناکی می زد. در نیمه دوم بازی آنها از بازیکنان سرعتی خودشان مثل ناواس استفاده کردند و به گل رسیدند. ما در آن شرایط باید از فرصت های خودمان استفاده می کردیم و در نهایت با تلاش موفق شدیم بازی را نبازیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: در این بازی با مشکلاتی مواجه شدیم. آنها تیم خوبی هستند و خودشان در خانه و محیطی عالی پیدا کردند. ما در این بازی چیز زیادی از خود به نمایش نگذاشتیم ولی پس از دریافت گل دوم به خودمان آمدیم. ما باید به اتفاقاتی که در این بازی افتاد خیلی خوب مشاهده کنیم و مشکلاتمان را رفع کنیم.

والورده در پایان درباره فینال جام حذفی مقابل سویا گفت: این بازی برای ما به عنوان مرجعی شد تا متوجه شویم که رقیب سر سختی را پیش رو خودمان داریم.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم

ایسنا/گیلان مشاور و فعال حوزه سبک زندگی اسلامی گفت: نیازمند به آگاه سازی پایدار برای نسل جدید هستیم تا در جنگ فرهنگی و بزنگاه‌هایی که دشمن طراحی می‌کند، جامعه دچار لغزش نشود.

زهرا ایمان پور، فعال فرهنگی در اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با هدف بررسی بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تشکیل جبهه فرهنگی و ماموریت‌های این نهاد انقلابی که امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه برگزار شد، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در راستای وجود یک جبهه هماهنگ در مقابل ما، اظهار کرد: ما متوجه این قضیه هستیم که دشمن از اوایل انقلاب تا کنون با تمام قوای جسمی، فکری و مالی خود در مقابل ما ایستاده تا برای ملت ما موانعی ایجاد کند که بیش از این اسلام در خاورمیانه گسترش نیابد زیرا مهمترین قاعده اسلام، ایستادگی در مقابل استکبار دشمن است.

این فعال فرهنگی با اذعان به اینکه ما نیازمند به یک پشتوانه فکری و فرهنگی در تشکیلات هستیم، افزود: نباید با نسل جوان طبق برنامه وکتاب‌های چندین سال قبل پیش برویم، باید با شناسایی جدید از نیازهای جوانان امروزی پیش رویم تا بتوانیم با این نسل ارتباط بگیریم.

وی افزود: در راستای خودسازی باید در قدم اول از خودمان بگذریم و قدم بعدی در این راستا این است که باید گفتار درست و حق را بشناسیم و طبق آن گفتار پیش برویم و برای متواضع شدن و مقابله با نفس خودمان باید تقوا پیشه کنیم.

همچنین در ادامه این نشست ساجده قادری، مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با بیان به اینکه سقوط فرهنگی یک شبه ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: اغتشاشات سال گذشته یک بزنگاه برای ما بود که متوجه شویم یک مسئله دروغین می‌تواند جامعه ما را تحت تاثیر قرار دهد.

قادری تاکید کرد: ما نیازمند به یک آگاه سازی متداوم برای نسل جدید هستیم تا در چنین مواقعی جامعه دچار لغزش نشود.

این مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با اذعان به اینکه اگر ما در مسائل توحیدی قوی باشیم دیگر در بزنگاه‌ها دچار لغزش نمی شویم، تصریح کرد: شیطان همیشه ما را به مسائل سرگرم کننده اغوا می‌کند اما اگر ما به مضامین قرآنی مراجعه کنیم به تفکر و تعقل وا می‌دارد و جامعه‌ای سقوط می‌کند که فکر و فرهنگ آن جامعه گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند به اتاق فکرهای تخصصی در گروه‌های فرهنگی خودمان هستیم، بیان کرد: باید هم سطح دشمن در فضاهای مجازی مقابله کنیم، مثل خبر حمله ایران به اسرائیل که دشمن این حمله را کاملا یک چیز کوچک نشان داد و فضای مجازی هم‌ پر شد از نظرات دشمن در راستای همین قضیه پس ما نیازمند به یک سری جهادگری در این فضا هستیم تا با جان و مال خود تمام قد در این فضا کار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر