Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسعود سلطانی وزیر ورزش و جوانان در جمع ورزشکاران و مسئولان ورزشی چابهار اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری ورزش‌های آبی ساحلی، کریکت، فوتبال و رقابت‌های رالی اتومبیلرانی برخوردار است.

وی ادامه داد: برای بهره برداری بهتر از این رشته‌ها باید امکانات ورزشی هر چه سریعتر به چابهار اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در چابهار یکی از خواسته‌های مهم ورزشکاران است که این امر در اولویت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تکمیل طرح‌های ورزشی در چابهار شاخص‌های ورزشی این شهرستان ارتقا پیدا می‌کند.

سلطانی فر اظهار داشت: ورزشگاه چابهار تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار نیز گفت: ورزشگاه کریکت این شهرستان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و ۳۵ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

عمر بلوچ افزود: ورزشگاه چابهار با ۲۵ میلیارد ریال هزینه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۵ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن مورد نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین سالن ۲ هزار نفری چابهار با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۳۰ میلیارد دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

وی بیان کرد: فضای سرانه ورزشی چابهار ۱۶ صدم متر مربع است.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار تصریح کرد: در مجموع پنج فضای ورزشی در سطح این شهرستان وجود دارد.

بلوچ، چمن مصنوعی در بریس، گارکندی و تیس را از دیگر امکانات ورزشی شهرستان چابهار عنوان کرد.

کریکت یک ورزش تیمی بت و توپ است که در زمین چمن دایره‌ای یا بیضی شکل با شعاع میانگین ۷۵ متر میان دو تیم ۱۱ نفره بازی می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان امروز/یکشنبه/ به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های ورزشی و گردشگری شهر توریستی رویال صدف، نوار ساحلی چابهار- گواتر و سطح شهر و منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

سلطانی فر همچنین از ظرفیت ها، امکانات و طرح‌های ورزشی نظیر سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید ریگی، محل برگزاری رالی اتومبیلرانی در کوه‌های مریخی و ساحل چابهار- گواتر، ورزشگاه کریکت دریا بزرگ و سالن ورنا منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از طرح‌های ورزشی در حال ساخت شهرستان چابهار بر تکمیل سالن ورزشی و ورزشگاه ۲ هزار نفری این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

سفر وزیر ورزش به چابهار

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کریکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۸۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی