Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@22:11:00 GMT

رأی به جمهوری اسلامی مصداق عمل به قرآن کریم است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۰۲۹۹

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام و المسلمین زارعی از فضلا و اساتید حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز، 12 فروردین‌ماه در مراسم روز ۱۲ فروردین در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج با اشاره به رای مثبت به جمهوری اسلامی، اظهار کرد: تا امروز که ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد مصداق بارز این جمله از قرآن است یعنی که نه شرقی و نه غربی و تنها خدا آری و پای این ایده و عقیده پایداری و استقامت‌ها به خرج داده شده و چه رنج‌ها که کشیده نشده و چه سختی‌ها که بر این ملت تحمیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این استاد حوزه علمیه به حضور مردم در صحنه‌ها اشاره کرد و افزود: این مردم مشمول و مصداق همان آیه هستند، چراکه فقط از خدا اطاعت کردند و بعضی از آن‌ها در راه خدا ۴ فرزند دادند و ثمره آن را دیدند که میوه و ثمره آن استمرار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
زارعی به توطئه‌ها علیه این ملت اشاره کرد و یادآور شد: هر چه توان داشتند علیه این انقلاب تبلیغات سو کردند همان چیزی که در صدر اسلام علیه پیامبر و حضرت علی انجام می‌دادند.
وی با اشاره به خاطره‌ای از خود و سلام به یک افسر سعودی، تصریح کرد: به او گفتم جواب سلام واجب است که جواب داد بله جواب سلام واجب واجب است به شرطی که سلام کننده مسلمان باشد.
زارعی ابراز کرد: ما هم مثل شما واجبات را انجام می‌دهیم و در پرونده خود استکبارستیزی داریم و شما هیچ اقدامی نکرده‌اید چطور است که شما مسلمانید و ما مسلمان نیستیم.
این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: افسر سعودی گفت که قرآن شما قرآن نیست و مصحف فاطمه زهرا قرآن شماست و دیگر این که می‌خواهم بلیطی که خمینی به شما داده که به جهنم نروید کجاست که به او گفتم کذب است و این یک نمونه از تبلیغات سو علیه جمهوری اسلامی است.
زارعی با اشاره به جهالت آل سعود، عنوان کرد: اگر این جهالت نباشد آل سعود نسل به نسل بر مردم عربستان نمی‌تواند حکومت کند همچنان که پنج شنبه ها را در کاری عجیب از حالت تعطیل در آورده‌اند و به جای آن روز شنبه را تعطیل اعلام کرده‌اند و یا این که به پرورش یافته تکفیری و سلفی می‌گویند مردم را بکشید و جگر آن ها را درآورید تا به بهشت بروید.
این استاد حوزه علمیه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، افزود: هشت سال دفاع مقدس هم به مصداق ثم استقاموا بوده و به همین خاطر است که مقام معظم رهبری مستمر می‌فرمایند به فضل خداوند تکیه کنید.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود در آیین گرامیداشت ۱۲ فروردین در مسجد صاحب الزمان(عج) یاسوج، خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید با خدا معامله کنند و اخلاص در کارها را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
رارعی با بیان اینکه باید حزب‌ها و بازی‌های سیاسی را کنار بگذاریم، اضافه کرد: به خاطر خون شهدا این بازی‌ها را کنار بگذاریم، چراکه برای به ثمر نشستن جمهوری اسلامی صدها هزار شهید داده‌ایم و حفظ اصل نظام بر همه ما واجب است.

منبع: فارس
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن

یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان «گوستاو آدولف تورگ» در شهر مالمو، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

بیشتر بخوانید؛ تصویب لایحه ممنوعیت اهانت به قرآن کریم در پارلمان دانمارک

در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، فردی در حالی‌که پرچم رژیم صهیونیستی را به دور خود پیچیده و در حال اهانت به پرچم فلسطین است، مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قران کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

پلیس سوئد روز پنجشنبه اعلام کرد مجوز اهانت به قرآن کریم را صادر کرده است.

پیشتر نیز آتش‌زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم در سوئد با واکنش گسترده کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229374 برچسب‌ها اهانت به اسلام

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن