Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@05:20:16 GMT

ترامپ بار ديگر از مکزيک انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۱۱۹۸

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر از مکزیک انتقاد کرد و گفت: این کشور (مکزیک) برای جلوگیری از ورود مهاجران (غیر قانونی) به آمریکا هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن رئیس جمهوری آمریکا علاوه بر انتقاد شدید از مکزیک، از جمهوری خواهان کنگره خواست قوانین مهاجرتی سختی در این زمینه اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ در صفحه تویتر خود نوشت جمهوری خواهان کنگره باید کاری کنند تا قوانین سختی (برای جلوگیری از ورود مهاجران غیر قانونی از مکزیک به آمریکا) تصویب شود و مکزیک باید از موج ورود مواد مخدر و مهاجران غیر قانونی به آمریکا جلوگیری کند. وی افزود: «چنانچه این اقدامات صورت نگیرد، گاو شیرده مکزیک که همان توافقانه نفتا (توافقنامه تجارت آزاد بین آمریکا، کانادا و مکزیک) است را متوقف می‌کنم.»
دونالد ترامپ که امیدوار است بتواند در مرز مشترک آمریکا با مکزیک دیوار بکشد، تامین مالی مورد نیاز خود را در بودجه‌ای که کنگره در ماه گذشته تصویب کرد، دریافت نکرد. اما وی امیدوار است وزارت دفاع را متقاعد کند بودجه‌های لازم را به این کار اختصاص بدهد.
 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا