Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم نشیبا متولد تهران، آموزگار و گویندهٔ رادیو و تلویزیون است. لیسانس جغرافیای اقتصادی دارد و از سال 1351 تا سال 1374 دبیر دبیرستان بوده و کار گویندگی در رادیو و تلویزیون را از ابتدای سال 1357 آغاز کرده و صرف نظر از یک وقفهٔ پنج ساله، تاکنون ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال 1374، پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش، عمده فعالیت خود را بر گویندگی معطوف ساخته است. این هنرمند را بیش از هر چیز به خاطر اجرای برنامه «شب بخیر کوچولو» شناخته می شود به بهانه نوروز 97 گفتگویی با مریم نشیبا داشتیم که در ادامه می خوانید:

سال 96 چطور بود؟

سال 96 گاهی لحظات سخت داشت اما در مجموع شکر، چرا که من انتظارات روزمره ندارم و انتظاراتم شدنی است. آرزو دارم به لطف مسئولان هیچ بچه‌ای را نبینم که دغدغه نان و آب داشته باشد این یک خواست منطقی انسانی است که باید انجام شود.انشاءالله کسی بیمار نشود اگر هم دچار بیماری هستند امیدوارم مشکلات مراحل درمان حل شود و همه احساس آرامش کنند.

 سال 96 از نظر کاری چگونه بود؟

از نظر کاری من همیشه سپاسگزارم. برکتی در دریافتی‌هایم است که جای بحث ندارد، به خصوص اینکه زمانی که دریافتی خود را از کار فرهنگ دارم بسیار شاکر خداوند هستم.

شب بخیر کوچولو چند ساله شد؟

شب بخیر کوچولو دوم تیرماه سال 69 کار خود را شروع کرد و دو سال دیگر 30 ساله می‌شود.

 دلیل ماندگاری و تدوام برنامه «شب بخیرکوچولو»؟

من نمی‌توانم از خودم تعریف کنم اما حضور بچه‌ها دلیل ماندگاری این برنامه است؛ حتی بزرگ‌ترها هم برنامه را دیده‌اند می‌‌گویند مهری که در صدای شما است آن را دریافت می‌کنیم.

خاطرات خوش از برنامه برایمان بگویید؟
خاطرات بسیاری از اجرای برنامه «شب بخیر کوچولو» در طول این سال‌ها دارم. اغلب بچه‌ها زمانی که من را می‌بینند باور ندارند چرا که صدای من را یک خانم 30 الی 40 ساله تصور می‌کنند. این روزها هم گلریز وکیلی دختر عذرا وکیلی مسئولیت تهیه برنامه را به عهده دارند و مایه افتخار من حضور در این برنامه است.

خانم نشیبا چرا فعالیت‌های دیگری ندارید؟

معلمی، کار قرآن و اجرای برنامه شب بخیر کوچولو مانع از این می‌شود که رده کاری‌ام را تغییر بدهم؛ البته دوستان لطف دارند و پیشنهادهای قابل توجه از هر جهت به من می‌دهد اما این اتفاق را قبول نکردم.

 چرا در تلویزیون حضور نداشتید؟

پیشنهادات بسیاری در این زمینه داشتم اما از مطرح شدن از طریق تصویر را دوست ندارم؛ البته برنامه‌های مختلفی در تلویزیون داشتم اما تصویری کار نکرده‌ام. این روزها (مهد پویا) از شبکه پویا پخش می‌شود، انیمیشنی است که در دوبله آن انجام داده‌ام.

 بهار برای شما چه شکلی دارد؟

بهار برای من از اول اسفند ماه شروع می‌شود؛ من دو بار بهار دارم و خیلی این دو فصل را دوست دارم. امیدوارم سال جدید برای همه پربرکت باشد، بیماری‌ها کم شود، همه خانواده‌ها از یک رفاه نسبی برخوردار باشند و شاهد حضور بچه‌های کار نباشیم.

 از خاطرات خوش نوروز برایمان بگویید؟

خاطرات نوروز بسیاری دارم؛ البته من در 20 فروردین 73 پدرم را از دست دادم و معمولا اسفند ماه دلم می‌گیرد.

 کلام پایانی
عاقبت به خیری را برای همه مردم می‌خواهم. امیدوارم دکترها بیکار شوند و بیمارستان‌ها به مرکز تفریح بچه‌ها تبدیل شود.

گفتگو از الهام قبادی 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز97 اخبار هنرمندان رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

 

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • چه کسانی «یسنا» کوچولو را ربودند؟!
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟