Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@02:21:19 GMT

جلوگیری از انجام عملیات خاک‌برداری در زمین پلاسکو

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۲۳۸۹

به گزارش وانانیوز،  افشین حبیب زاده در گفت وگویی، با اشاره به سرانجام ساخت ساختمان جدید در محل پلاسکو اظهارکرد: چندی پیش بنیاد مستضعفان به عنوان مالک پلاسکو از شهرداری مجوز آزمایش مکانیک خاک را دریافت کرد، اما بعد از مدتی ماموران شهرداری منطقه ۱۲ متوجه شدند ماشین آلات مختلف که برای گودبرداری لازم است در محل پلاسکو تردد می‌کنند بنابراین بلافاصله نسبت به توقف روند کار در پلاسکو اقدام کردند و به مالک نیز اعلام شد که باید مجوز‌های قانونی را برای انجام هر کاری اخذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مسئولان بنیاد مستضعفان نیز باید مانند همه مردم روند اخذ پروانه و مجوز ساخت را طی کنند، گفت: نمایندگان مردم در شورای شهر با در نظر گرفتن حقوق مکتسبه کسبه و مالک، مقدمات را برای رسیدن به هدف یعنی ساخت پلاسکویی دیگر بدون جار و جنجال، تبلیغات رسانه‌ای و ... پیش بردند تا گره‌ای از کار مالک و کسبه گشوده شود، اما انتظار داریم که مالک نیز به روند و روال قانونی پایبند باشد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر و سازمان میراث فرهنگی با تخریب ساختمان شمالی پلاسکو مخالف است، گفت: در حال حاضر ساخت پلاسکوی جدید در انتظار ارائه اسناد از سوی بنیاد مستضعفان است و به محض پیگیری روند قانونی، شهرداری تهران مجوز‌های لازم را صادر می‌کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ مجوز فنس کشی باغات و زمین های کشاورزی در شهرستانِ فیروزکوه صادر شد.بر اساس مصوبه جدید شورای تامین، کشاورزان و باغداران می توانند،با مراجعه به جهاد کشاورزی،برای اخذ مجوز قانونیِ فنس کشی اراضیِ خود، اقدام کنند. خسارت زدن وحوش به محصولات کشاورزی و باغی، یکی از دغدغه های روستاییان فیروزکوه بوده است؛ رئیس دادگستری فیروزکوه در جمع شوراهای اسلامی روستاها از رسیدگی و حل این مشکل خبر داد. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه