Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:19:57 GMT

862 مصدوم سوانح رانندگی در آذربایجان غربی بستری شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۳۳۱۴

862 مصدوم سوانح رانندگی در آذربایجان غربی بستری شدند

ارومیه- ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: 962 نفر از ابتدای اجرای طرح نوروزی در سوانح رانندگی استان به مراکز درمانی انتقال یافتند که 100 نفر از آنان به صورت سرپایی درمان شده و 862 نفر دیگر بستری شدند.

باقر بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 519 نفر از کل مصدومان سوانح رانندگی مربوط به تصادف های شهری و 443 نفر مربوط به تصادف های جاده ای بودند که 476 مصدوم سوانح رانندگی شهری و 386 مصدوم سوانح جاده ای در مراکز درمانی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از 24 اسفندماه گذشته تا صبح امروز /13 فروردین/ سه هزار و 342 ماموریت توسط کارکنان اورژانس در آذربایجان غربی انجام شده که از این تعداد 433 ماموریت مربوط به تصادف های شهری و 312 مورد سوانح جاده ای است.
به گفته وی در این مدت 107 نفر به کمپ های درمان نوروزی مراجعه کردند که 106 نفر از آنان به صورت سرپایی درمان شدند و یک نفر نیز به مراکز درمانی ارجاع داده شد.
بهرامی ابراز امیدواری کرد که با همراهی رانندگان، سرنشینان خودرو و پرهیز از عجله و شتاب، تعداد ماموریت ها، مصدومان و بستری شدگان حوادث رانندگی در روز طبیعت کاهش یابد.
به گزارش ایرنا، در طرح نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی طی سال جاری 76 پایگاه اورژانس در جاده ها و شهرهای این استان راه اندازی شده است؛ این طرح از 24 اسفند سال 1396 آغاز شده است و تا 15 فروردین سال جاری ادامه می یابد.
3072/8135

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث سوانح رانندگي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره