Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:29:05 GMT

بالگرد اورژانس هوایی شیراز ناجی مرد ٦٦ ساله

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۴۵۲۱

بالگرد اورژانس هوایی شیراز ناجی مرد ٦٦ ساله

دکتر محمد آفرید جانشین عملیاتی اورژانس فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: صبح امروز (١٣ فروردین) در ساعت ۰۹:۱۲ مردی ٦٦ ساله‌ای به پایگاه جاده ایی دشت ارژن منتقل شد که پس از معاینه اولیه تکنسین‌های اورژانس مشخص شد که بیمار بدون هرگونه علائم حیاتی است.

وی افزود: امدادگران بلافاصله عملیات احیا قلبی-ریوی توسط تکنسین‌های اورژانس دشت ارژن شروع شد که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته مرد ٦٦ ساله به زندگی دوباره برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفرید ادامه داد: با توجه به وخامت حال بیمار هماهنگی‌های لازم جهت اعزام بالگرد انجام شد و بیمار توسط بالگرد اورژانس هوایی شیراز به بیمارستان نمازی منتقل شد.

وی اظهار کرد: بیمار در حال حاضر در بیمارستان نمازی بستری و تحت نظر است.
انتهای پیام/ر

پرواز بالگرد اورژانس هوایی شیراز برای نجات مرد ٦٦ ساله

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

امیر سرتیپ دوم خلبان رحیم عینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تشریح جزئیات این عملیات‌ها پرداخت و اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام هفت سورتی پرواز اورژانس هوایی توانستند مصدومان را به بیمارستان منتقل کنند.

وی افزود: طی هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی استان‌های کرمانشاه و همدان، بیمارانی از شهرستان‌های مختلف شامل اسلام آبادغرب، اسدآباد، فامنین، نهاوند و رزن به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: خلبانان این پایگاه توانستند هفت نفر از هموطنان‌مان را که به علت سوختگی، تصادف شدید و قطع عضو چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل کنند.

عینی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

عینی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6056566

دیگر خبرها

  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس که ناجی جان نوزاد تازه متولد شد + فیلم
  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس، ناجی جان نوزاد تازه متولد شده + فیلم
  • ساخت ۱۰ محل فرود بالگرد در نیشابور
  • ‍ ساخت ۱۰ پد فرود بالگرد در نیشابور/انجام ۴۰ سورتی پرواز در سال ۱۴۰۲
  • انجام بیش از ۶۴ هزار ماموریت اورژانس در هرمزگان
  • اعزام بالگرد اورژانس هوایی داورزن برای نجات جان ۲ مصدوم
  • انجام هفت عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • خروج توده ۴ کیلویی از شکم بیمار ۵۸ ساله در شوش
  • پرواز بالگرد‌های اورژانس برای انتقال بیماران
  • انجام ۷ عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته