Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک با تجربه توپچی ها آماده است تا در عرصه رقابت های اروپایی نیز کمک حال تیمش باشد.

طرفداری- جک ویلشر، هافبک انگلیسی آرسنال، ضمن تاکید بر اهمیت پیروزی برابر استوک سیتی، از بازی مهم تیمش برابر زسکا مسکو گفته است.

به گزارش ESPN، توپچی ها پس از برد 3-0 روز گذشته برابر استوک سیتی در ورزشگاه امارات، پنجشنبه شب در چهارچوب رقابت های لیگ اروپا مقابل نماینده روسیه قرار می گیرند و ویلشر در این باره چنین گفته است:

مسابقه بزرگی پیش رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید آن 90 دقیقه را از پیش روی خود بر می داشتیم. باید سه امتیاز را کسب می کردیم و به روند رو به جلوی خود ادامه می دادیم. چند برد پیاپی کسب کرده بودیم و می خواستیم این روند پا برجا بماند. حالا در روز پنجشنبه بازی مهمی خواهیم داشت و مهیای آن هستیم. 

وی افزود: 

گاهی این طور به نظر می رسد که پس از بازی های ملی، 45 دقیقه زمان نیاز است تا روال کار دست تان بیاید. معتقدم در نیمه دوم در همین راستا تلاش کردیم و با گذشت زمان، حریف خسته شد و ما پیشروی کردیم و سطح بازی هجومی ما برای حریف خیلی سنگین بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم