Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:36:06 GMT

روز طبیعت بر فراز پارک چیتگر/تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۹۷۶۴۵

روز طبیعت بر فراز پارک چیتگر/تصاویر

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز با گشت هوایی بر فراز منطقه پارک جنگلی و دریاچه چیتگر تهران، وضعیت منطقه را بررسی و حضور خود را برای عملیات‎های امدادی به خانواده‎ها و مسافرین نورزوی روز طبیعت مستقر در منطقه چیتگر و آزادراه تهران - کرج به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز با گشت هوایی بر فراز منطقه پارک جنگلی و دریاچه چیتگر تهران، وضعیت منطقه را بررسی و حضور خود را برای عملیات‎های امدادی به خانواده‎ها و مسافرین نورزوی روز طبیعت مستقر در منطقه چیتگر و آزادراه تهران - کرج به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله در آخرین روز تعطیلات نوروز که «روز آشتی با طبیعت» نام‎گذاری شده است، بسیاری از خانواده با گذراندن ساعاتی در دامان طبیعت به بوستان‎ها، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی و خوش آب و هوای شهر رفته و اینگونه آماده شروع مجدد فعالیت‎های روزمره کاری خود در سال جدید می شوند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران