Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري فرانسه از طرابلس، دولت وحدت ملي ليبي روز دوشنبه اعلام کرد عملياتي نظامي را براي تعقيب تکفيري هاي گروه وهابي صهيونيستي داعش که در غرب اين کشور هنوز فعال هستند، آغاز کرده است.
محمد السالک، سخنگوي فائز السراج، نخست وزير دولت وحدت ملي ليبي در گفتگويي مطبوعاتي اعلام کرد «عمليات طوفان ميهن سحرگاه روز دوشنبه به دستور فائز السراج، فرمانده نيروهاي مسلح آغاز شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي تصريح کرد «همه کانون هاي تروريستي» در اطراف شهرهاي مصراته واقع در 200 کيلومتري شرق طرابلس، پايتخت ليبي، بني وليد، ترهونه، مسيلاته، الخمس و زيلتن در غرب ليبي از اهداف اين عمليات هستند.
مارشال محمد الزين که فرماندهي اين عمليات را به عهده دارد بدون اشاره به جزئيات بيشتر درباره ترکيب يا گستردگي عملياتي که آغاز شده است، اعلام کرد دولت وحدت ملي اين نيرو را در ژانويه 2017 ايجاد کرد و در حال حاضر اين نيرو در شهر ساحلي الخمس واقع در حدود يکصد کيلومتري شرق پايتخت مستقر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ليبي داعش طرابلس مصراته فائز السراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۹۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است