Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:27:38 GMT

تردد خودروها در جاده های زنجان 14 درصد رشد یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۲۳۶۸

تردد خودروها در جاده های زنجان 14 درصد رشد یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: تردد خودروها در جاده های استان از 23 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد یافت.

به گزارش ایرنا، ایرج دست نشان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: یک میلیون و 368 هزار و 650 خودرو طی این مدت وارد استان و یک میلیون و 246 هزار و 765 خودرو نیز از استان خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، آزاد راه های زنجان – قزوین، زنجان – تبریز، ابهر – تاکستان، میانه - زنجان، منجیل - گیلوان، بیجار – زنجان، همدان – خدابنده، اردبیل – زنجان، دندی – تکاب و خورخوره – خدابنده مبادی ورودی و خروجی استان زنجان هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآوردی کرد: طی 24 ساعت گذشته در آزاد راه زنجان – تبریز در هر ساعت 2 هزار و 776 خودرو درجاده ترانزیت میانه – زنجان نیز 2 هزار و 63 خودرو در تردد بوده اند.
دست نشان، بیشترین ورودی خودروها را طی 24 ساعت گذشته در آزاد راه قزوینزنجان با 11 هزار و 648 مورد و خروجی آن را 27هزار و پنج تردد اعلام کرد.
وی، دومین مسیر پر تردد ورودی و خروجی خودورها را آزاد راه زنجان - قزوین با 14 هزار و 525 ورودی و 6 هزار و 723 خروجی خودرو در 24 ساعت گذشته بیان کرد.
دست نشان افزود: طی 24 ساعت گذشته متوسط سرعت خودروها 81 کیلومتر و زمان اوج تردد نیز ساعت 18 تا 21 ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 48 هزار و 224 خودرو از آزاد راه های زنجان – قزوین، زنجان – تبریز، ابهر – تاکستان، میانه - زنجان، منجیل - گیلوان، بیجار – زنجان، همدان – خدابنده، اردبیل – زنجان، دندی – تکاب و خورخوره – خدابنده وارد استان و 49 هزار و 561 خودرو نیز خارج شده اند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 68 دستگاه تردد شمار در جاده های این استان است.
7325/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل تردد خودروها جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان