Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی ۱۵۷ هزار و ۶۶ نفر از ابنیه های تاریخی این استان بازدید کرده اند، گفت: اقامت مسافران در مراکز اقامتی آذربایجان غربی ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جلیل جباری در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۷ هزار و ۶۶ نفر در هتل های استان اقامت داشتند که حدود ۵۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، در خصوص بازدید گردشگران از موزه های آذربایجان غربی، اظهار داشت: ۱۵۷ هزار و ۸۸۷ نفر تاکنون از این موزه ها بازدید کرده اند که شاهد افزایش ۴۹ درصدی بازدید کنندگان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، تصریح کرد: همچنین ۸۸۷ هزار و ۲۱۵ نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کرده اند که افزایش ۲۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی، با بیان اینکه بیشترین بازدید ها به ترتیب مربوط به ارومیه،ماکو،مهاباد و خوی است ابرازداشت: موزه ارومیه، موزه مردم شناسی، مسجد جامع، کلیسای حضرت مریم، بند ارومیه، باغچه جوق ماکو، غار سهولان مهاباد و مقبره شمس تبریزی خوی بیشترین بازدیدها را داشته اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی